2014年7月21日 星期一

卧虎藏龍

627(星期五)

一班辣友又開局,地點是....千鍋居?不是呢,千鍋居樓上開了一間川菜館卧龍莊
餐牌有點似曾相識,原來是滿江紅旗下又一品牌
但環境比滿江紅舒適、闊落,最重要沒有滿室焗束的火鍋氣味
  
前菜小食與滿江紅相同

  但較滿江紅更多特別菜式



蒜泥白肉是半肥半瘦的豬肉,入口脆嫩爽滑,就算不與青瓜同吃,也毫無半點肥膩感;點上濃郁的蒜香醬油,帶五花腩去到更高層次

夫妻肺片將牛肚、牛舌、牛百葉等切到薄薄,滲滿麻香外,加上莞茜、蔥花、芝麻,更增香味

看見淋滿了辣油的口水雞,令人口水長流?果然是集麻、辣、鮮、嫩於一身

看看舖滿紅辣椒、花椒等的水煮桂魚,像血盆般,不嗜辣的朋友是否進了地獄,但對我們來講是天堂,桂魚麻、辣、香、滑並重
 
墊底的苕粉及豬紅未能滿足我地要求,再另加多一份才得滿足口腹之慾
 
不顧膽固醇過高,也不要錯過這味爆腰花,豬腰炒得鮮嫩爽脆,配角的蒿荀及木耳也同樣美味可口

 
原本要乾煸肥腸,經過侍應姐姐推介下,要了干鍋肥腸,少了那份喜愛的「臭味」,做得不夠乾身故不夠脆口,下次都是叫回乾煸肥腸
 

大辣的辣子田雞,挑戰大家的極限,田雞大隻厚肉,幾乎麻到咀巴癱瘓,真是毫無還擊之力了....但我還頂得住

我對樟茶鴨沒有特別喜好,但這個是我食過最好的,燻香味濃、酥香肉腍

經過一輪後激戰後,再嚐這個虎皮尖椒,已是小兒科了

當吃得9成飽之際,店方送了三道涼菜/小菜,是因為有特別人物在場,我們也有機會叨光

涼拌木耳清涼爽口,又帶醋酸味,十分醒胃,有助消化作用
     
晶瑩溏心的皮蛋,個個拍掌讚好,當然又點少得其好拍檔 滑溜的豆腐


最後一道的碧綠幽香桂花魚,來得不及時事,大量的莞茜、鮮花椒應是清香、甜美又帶辛香,但經過之前的麻辣洗禮後,舌頭已有點麻木了



 

 
魚肉仍覺嫩滑鮮味,但請不要硬加烏冬作襯底,顯得格格不入 


大家十分滿意這場辣局,俘虜一班辣友,大家大叫過癮....I Will Be Back


37 則留言:

  1. 睇見啲介紹,條脷有麻棘感覺,又愛又恨。

    回覆刪除
  2. 好懷念呀又期待霸王川莊會否有驚喜呢?

    回覆刪除
  3. 你都好食得辣喎, 我見到個水煮桂魚已經好驚 haha~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係幾食得辣㗎:p
      我會鐘意食辣多過甜呢

      刪除
  4. 麻辣係我唯一頂唔住既辣, 要卻步了!
    你地成班辣友真係好癲好勁, 今次有無再去食甜品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有食,食咗一間好難食的甜品舖,我都費時係呢度講tim,寫都慳番

      刪除
  5. 難得你哋可以辣得滿足呢!

    回覆刪除
  6. 嘩!好辣、好辣氵辣到我懷疑如果我勉強食分分鐘會辣到啞咗! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,辣到啞咁誇?
      其實越食會起食得辣呢

      刪除
  7. 嘩。。。好吸引,可惜我胃一食太辣時就會大出血。
    好羨慕你食得咁辣!

    回覆刪除
  8. 見到樣樣都超勁辣,今次真系睇到流口水 ><||

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,辣到合唔到口,所以流口水?

      刪除
  9. 好耐無嚟探你, 一入嚟就辣到噴火 :))

    回覆刪除
  10. 聽到你話"幾乎麻到咀巴癱瘓,真是毫無還擊之力了"就覺得好恐佈呀 >_<

    回覆刪除
  11. Oli:
    ~辣, 好岩我.
    ~香港啲餐廳, 間間都裝修唔錯!!

    回覆刪除
  12. 真係好開心,食得好爽又抵食
    黎緊的都好期待呀

    回覆刪除