2014年7月28日 星期一

名不虛傳???

77(星期一)

兩個月前的Happy Friday去不到華嫂,最後去了和記

原以為Blue Monday不用等位,12點去到有點嚇了一跳

最後等了廿多分鐘才有位,相信公眾假期或星期六、日會多十倍人潮


柑桔檸檬及凍奶茶,前者飲落生津開胃,舒喉解熱;後者毫無茶味,幾乎求其找一間茶記,都比它好,早幾日去紅磡有間不知名的冰室,水準比它高百倍

招牌菠蘿包

十分普通

看,下面是和記出品,飽滿得多呢,賣相已贏幾個身位

招牌芝士鹹牛肉豬仔包,一個毫無入廚經驗的人都到會做


我同媽媽也是要了「所向無敵餐蛋麵」,餐肉煎得唔脆口、麵又腍腍的,我認為全港最掂的餐蛋麵是大嶼山的深屈的士多

老公的皮蛋莞茜豬潤米線,湯底無異是很真材實料,也有不少皮蛋,豬潤也很粉嫩

老豆的皮蛋牛肉米線,湯底同樣清甜,牛肉沒有被醃到失去肉味

幸好大家都覺得不外如是,下次不用再黎。而我就真覺得不值得用保貴的時間去排隊。 如果大家嫌時間太多,又不知怎樣浪費,我會介召他去華嫂

35 則留言:

  1. 估唔到平日仲要咁偏僻都咁多人去喎...乜菠蘿包裏面果隻唔係太陽蛋黎架咩? 我之前喺元朗某間茶記食過, 裏面係流心蛋好正架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知點解咁多人去,又係普通野又唔係特別好食
      係啦,和記個果係太陽蛋,但華嫂個果唔係囉
      妳去元朗個間茶記叫咩名呀?

      刪除
    2. 我都唔係好記得添, 好耐之前lu...喺元朗廣場附近, 不過淨係得蛋, 冇蕃茄

      刪除
  2. 我記得之前喺FB睇過仲住喺元朗嘅朋友話唔值,不過,有時唔試過又唔心息!

    回覆刪除
  3. 茶餐廳都要排隊咁誇?不過個芫茜皮蛋豬潤米線好吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,依家香港D人傻架...我都有時傻傻地:P

      刪除
  4. 華嫂佢地星期日休息架,其實好多人都係慕名而去,雖然不外如是,但仍有不少捧場客。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過一次,又唔係特別好食,又要等位,我唔會再去囉

      刪除
  5. 我未去過, 一來遠, 二來班生一定唔會排隊等位食茶餐廳....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔去都冇損失,香港有大把茶記好食過佢

      刪除
  6. 之前喺電視睇過節目介紹呢間茶餐廳, 睇嘅時候已經覺得 d 食物不太吸引, 估唔到連味道都唔得喎, d 主持仲講到好好食咁架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀....好多時電視都呃人,唔好信

      刪除
  7. 又唔見得好吸引都大排長龍~

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 唔知係咪下降,還是跟本「保持」原水準

      刪除
  9. 本來想去試架而家慳返hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 慳返囉,不如去附近另一間叫和記,又唔駛點等水準又比它好

      刪除
  10. 好彩我仲未去,因為遠又唔想排隊 :P

    補祝你生日快樂,越食越青春!XD

    haitang

    回覆刪除
  11. 咁我唔去LU......雷聲大雨點小^^

    回覆刪除
  12. 我住天水圍,都未去過,也不打算特登去,那天路過又不人多,也會試下 。

    回覆刪除
  13. 係咪因為暑假所以咁多人呢? 重點是, 遠 + 排隊 + 普通 = 唔洗去 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係啦,佢好多時都排多人排隊架
      講得岩,唔洗去,哈哈

      刪除
  14. 回覆
    1. 等左廿分鐘,已經算快架啦,公眾假期仲耐架

      刪除
  15. 咁都要等咁耐?真係吾食都算啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次等了廿分鐘,算快了,我聽人講weekend仲耐

      刪除
  16. 市區都有所謂出名的冰室、大排檔,又是要排隊等位,其實食物都是中等,所以對此都不感興趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前食開D茶記由唔駛等位變了勁多人等位...我冇耐性,所以冇耐冇去了

      刪除