2014年9月19日 星期五

Harlan

 811(星期一)



因為突如其來的事情,打亂了當晚陣腳,與幾位「志同道同」的朋友商量後,決定來到Gold by Harlan Goldstein


黑、金的入口,很富氣派

整個餐廳設計也是金色元素來打做,難怪叫「Gold」,比Harlan其他旗下的餐廳更「富麗堂皇」


為慶祝Harlan在港廿年,特設這個special menu,是一個物有所值的價錢,不過我地有coupon索性a la carte把了

意大利蕃茄包看似平平無奇,一撕開後「煙霧迷漫」,出面略脆、裡面軟綿綿,超好食。不是有4個主菜隨後的話,否則一定會encore
Wild Rocket....雖然我不太愛火箭菜,但經與藍芝士、黑醋混戰後,令我愛上這個沙律


Porcini pita breadpita bread不是有袋口?這個與pizza毫無分別,沒有關係我愛pizza,而且幽香的牛肝菌也是我所愛,加上溶化的芝士 

Crab Cake配以龍蝦汁,一絲絲的蟹肉沾了龍蝦汁後,鮮上加鮮、甜上加甜

大大隻龍蝦的Lobster Spaghetti,龍蝦鮮味非常突出,還帶少少辣來增添惹味;意粉是自家製,口感有點粗鞋,仍掛滿蝦汁

厚身的Pock Rack,仍不失鬆化肉嫩,但煮法令到它似是中式的炆牛腩
  
MediumHanging TenderTender應是最嫩滑的部份,肉味尚可

Melted in your mouth salmon,故明思意係入口即溶,但我覺得有點兒鯹;另配有大大隻的意大利紅蝦、西班牙香腸

Giant Fries是晚最好食的,想信大家無異議。條條肥大香脆,附上truffle mayonnaise  ,令人大快朵頤

青蘋果及柚子Sorbetto來清一清口腔,前者毫無味道、後者過甜,對比十分強烈
 
芝麻及紅豆豆腐兩款日式的Gelato,芝麻未夠香,而紅豆豆腐兩者味道兼備

 
7 Chocolate Cake
 
舖滿厚厚的濃滑朱古力醬,大家被它深深吸引,叫人什可抗拒,令這頓晚餐
 

18 則留言:

  1. 個crab cake好正呀! 呢餐咁特別,係咪special occasion,有嘢慶祝架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇特別慶祝丫,大家朋友咁岩得閒,約出來食飯咋

      刪除
  2. 7層 Chocolate Cake一是 好有質感啫

    回覆刪除
  3. 你呢個Pock Rack令我諗起琴日lunch 去間法國餐廰食嗰個豬柳, 又係厚切, 但差到無輪, 又嚡又實, 肉汁欠奉, o趙到牙骹都攰埋

    回覆刪除
  4. 好正呀, 我都agree薯條點上truffle mayo係無敵的!! :D

    回覆刪除
  5. 睇到流晒口水,好吸引呀!

    回覆刪除
  6. 係囉,pita bread好似個袋咁個喎.

    回覆刪除