2014年10月10日 星期五

香港灰狗

919(星期五)


Greyhound在泰國食過多次,進駐了香港多時,一次也未食過,因為我覺得價錢一定比泰國貴,二來應該會欠缺原有水準

今次是遷就朋友才第一次來,地點是旺角分店,裝修欠特色、環境嘈雜、又限個半小時,已打了折扣


朋友之前食過泰式柚子沙律,醬汁太多、味道太鹹,但今次的又不夠味

粟米蟹肉餅入口食到粒粒粟米,但感覺不到一絲蟹肉,幸而炸粉不多,不會滿口炸漿粉

泰式蝦膏炒飯一聽已知很惹味,飯米又夠乾身,只是欠缺不夠熱度 

香辣雜菌炒意粉辣道十足,而且意粉很al dente,很對胃口我鐘意


軟殼蟹墨汁意粉毫無味道,軟殼蟹腍腍得唔脆口

吃完第一道主菜後,繼續第二道主菜甜品,一枱都是甜品,很幸福呢

coconut crepe cake一來我不愛椰子、二來忌廉太多,有太膩滯感覺

香蕉朱古力蛋糕這一組合很難做得不好食

這是芒果糯米飯芭菲是我在泰國必叫的,來到香港又什會例外,味道也宗與原創,最後給我掃清;雜莓芭菲雖然有我不愛的士多啤梨雪糕,但加上了藍莓、蛋糕及脆脆的,都算幾好食 

這個朱古力蛋糕有點似Pizza express朱古力蛋糕,質感同樣輕、鬆,沒有樣pud cake重口味, 但可保持朱古力的香濃


三個人吃了900元,如在泰國這價錢可分兩餐吃呢

24 則留言:

  1. 係時候又去泰國食番夠本喇!

    回覆刪除
  2. 呢間我都去過一次... 咁多....

    回覆刪除
  3. 旺角都有喇? 俾妳講完真係好想去泰國丫...

    回覆刪除
  4. 我幾年無去泰國了.....都要去這間試試
    下次一於跟妳這餐單落order .....有妳介紹過, 唔會唔好食的...!!

    回覆刪除
  5. 灰9係HK多年,一次都未食過是對的
    心情,食物,感覺都完全不一樣,不去~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左今次,我應該唔會再去第二次香港的灰狗

      刪除
  6. 雖然妳話唔好食,但睇落墨汁意粉個樣其實幾吸引,下次D嘢唔好食,可能要影張無咁靚仔嘅相,以正視聽,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,多謝俾面,其實我影得麻麻地呢

      刪除
  7. Oli:
    ~你去泰國多, 當然知道行情啦!!
    ~此於, 係香港,食唔返泰國嘅感覺!!
    ~但講真, 我覺你所食嘅野, 都幾吸引!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港真係食唔到泰國個種感覺,所以一定又要去多次先得啦

      刪除
  8. 今日我都去左太古城分店食 lunch. 唔算好又唔算差, 中午時間都幾多人, 遲少少仲要排隊.

    回覆刪除
  9. 我覺得泰菜係平民的, 所以我鐘意傳統小店泰國菜.

    回覆刪除