2014年10月29日 星期三

明廚教室

1017(星期五)


識左10年的好友兼人氣Blogger KC,搞的飯局好受食客歡迎外
 


近期還開設了「明廚教室」,親自及請出名的廚師開班授徒
 

在正式開業前,邀請我地一班好朋友去「倒亂」撐旺場

來到時大廚KC已一早準備

千多呎廚房,很多名牌爐具

很多LC....真令人羨慕



我也有幫手搓湯丸架

是晚主角大閘蟹,每隻7両重,十足重秤

美味彈牙的香煎墨魚餅

我最愛的燻蛋

真材實料皮蛋雞粥


名貴清酒煮大蜆


焦香惹味黑啤骨

鮮嫩的上湯娃娃菜

蔚藍食得津津有味

大石越大越搞笑

大家期待的主角出場了

第一次食足7両的大閘蟹

黃金鮮味但又邪惡的蟹膏

甜品還有兩個蛋糕,一個用來慶祝Miss Chan Chan生日,一個用來慶祝KC大展鴻圖

食到滿肚腸肥,但又不捨得錯過Miss賣來的茶味雪糕,玄米茶、蜜糖茉莉花茶、玫瑰花茶、功夫茶及伯爵茶朱古力

當晚大家玩得好開心,期待聖誕爬地的來臨


32 則留言:

  1. 我都相當期待這兒的課堂.

    回覆刪除
  2. 我都好中意呢隻雪糕, 有薑味呢!
    幾時開班授徒呢??

    回覆刪除
  3. 我都祝你朋友大展鴻圖
    連可樂都有自己 blog 名, 勁呀!

    回覆刪除
  4. 又係成篇美食,愛墨魚餅,大閘蟹,恨死隔離喇。

    回覆刪除
  5. 茶味雪糕好特別呀,可以係邊買到嫁

    回覆刪除
  6. 嘩.....好多 LC 煲呀...! 咁靚廚具, 煮, 食 都好精神

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想要呢個廚房呢,係度煮野都開心D

      刪除
  7. 比妳提醒咗我仲未有機會食燻蛋添!

    回覆刪除
  8. Oli:
    ~有得整, 有得食, 有得一齊聚. 真係好好玩
    ~依門生意又幾有諗頭. 好創新!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日真係好好玩,所以好期待聖誕再玩過
      佢地好有生意諗頭架,祝佢地生意興隆

      刪除
  9. 好羨慕他有呢個廚房喺道煮食一定很享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好恨有呢個廚房,煮野都好有滿足感

      刪除
  10. 茶味雪糕好特別呀,可以係邊買到嫁 x 2

    個廚房好正!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呀?問下Miss先
      我不知幾恨佢個我廚房

      刪除