2009年9月5日 星期六

又有食客

學Wylie話齋,我呢兩個月真是“食客三千”,其實煮不是一個問題,最大問題係要煮D乜野,雖然每次都是唔同“食客”,但想搞搞新意思,不想重複。

今次人少少,整D簡單的...平時我很少讚自己,不過今次的咕嚕肉真係不錯,可能我將排骨炸左兩次,真是有酒樓水準

因為應人要求,所以今次破例整多次黃金蝦,今次比上次好10倍,蛋黃味十分香濃

不過肉醬意粉就麻麻



食到飽飽,但飯後甜品又點少得呢



哎呀!又唔記得影大合照tim

4 則留言:

  1. 你越黎越叻呀﹗讚﹗
    [版主回覆09/07/2009 14:15:00]其實你個未婚妻小姐都好叻㗎!

    回覆刪除
  2. 下次妳整咕嚕肉同黃金蝦,我可否響隔離學野ah。
    [版主回覆09/07/2009 14:09:00]妳咁聰明卡唔,唔駛教都一定識!

    回覆刪除
  3. 好勁呀, 遲D我入伙後要搵你黎教我呢~
    [版主回覆09/07/2009 14:03:00]遲D去你新居玩私房菜

    回覆刪除
  4. 搵次我入來齋食得唔得呀?
    [版主回覆09/07/2009 19:34:00]仲駛問,當然得啦
    不過你想得我的話

    回覆刪除