2010年6月15日 星期二

嘔凸

終於知道加幾多錢人工,哼哼得2.3%....真係少到爆

記得之前Yan送左張Favaca$100coupon俾我,原來15號last day,就索性將加左丁屎咁多的人工拎去食左佢


餐廳地方好細,有埋個半開方式廚房,就更加細,只可擺了10張檯左右


又熱又脆的法包,塗了蕃茄味的牛油,超好味,我忍唔住食了兩塊


老公叫了兩杯紅、白酒,斟得好鬼少



老公要了4隻生蠔


其中有兩隻係$28紐西蘭,另外兩隻$58唔記得係乜,老公話貴D真係好食D


牡丹蝦帶子刺身沙律-牡丹蝦超大隻,蝦頭炸得連殼都可以食,而蝦身做了刺身幾鮮
甜,伴了幾片帶子,墊底的就係沙律菜



黑豚豬肉燒到剛剛熟,很嫩滑;伴碟是我最唔鍾意的火箭菜



鵝肝石頭鍋意大利飯,第一次食到有飯焦的意大利飯,幾得意;飯粒好飽滿,不過唔多咬口;鵝肝入口即溶,都幾正喎



其實每次食完心太軟,都話下次唔會食,不過次次見到menu有,都會忍唔住,呢到有大細之分,雖然大係抵食D,不過我又想叫其他甜品,所以來個細的


好多朱古力醬丫,真係超級流心



侍應哥哥推介的creme brulee,點解係熱既?我覺得似食中式燉蛋,又唔夠滑,面頭的沙糖又未燒溶,仲可以咬到一粒粒的,我肯定整得好食過佢


食到底仲出水tim


呢度服務真係唔錯,食物都ok,不過環境就逼D,而且估唔到係呢D餐廳仔都食左咁貴,嘔凸晒我加左2.3%人工丫.....


沒有留言:

張貼留言