2011年7月9日 星期六

高人矮人齊慶祝

 買了一大堆薯片招乎一班親友


Cheap兄帶來的麻辣花生,好正


會長帶來4種不同芝士,大家都食到停唔到口


兩隻不同味的Salami


鹹香肉滑的Parma Ham,用來配芝士好夾


 

仲有朱古力無花果



 

娜姐帶來一枱韓式美食



 


另一邊,Miss買左好多cold cut



 

食飽一輪,來到今日戲玉



 

雪怡教我地點玩矮人掘金



 

玩完輪,又繼續食....輪到雪糕啦



 

大胃拎來的阿鴻



 

Cheap兄濃湯美味的雲吞



 

一湯三味的浸娃娃菜



 

老公整的洋蔥...味道鹹左D



 

Amy專程去紅磡買來兩大盒鹵味



 

豬油撈飯,好鬼香



 

上湯水餃變了煎水餃



 


我又再整banoffee


 

又繼續第二場



 

到切蛋糕時間啦



 

吹蠟燭、許個願,多謝晒大家


 

各位好姊妹來張一合照


 

再來張大合照



 

又繼續第三場



 

慶祝生日唔一定大魚大肉,總知一班好友一齊,一樣咁高興

多謝晒大家

4 則留言:

  1. Oli:   ~第一張相, 你買啲薯片, 好似我....我都係買依幾款薯片食多...哈哈~~ 你食啲薯片好外國feel..哈哈~    ~洋蔥湯......my favourite...原來依隻碗可以進入焗爐.....我都想買返隻...但原來加拿大嘅Le creuset 網站係無依款碗架!!    ~你講得無錯, 生日慶祝唔需要大魚大肉.......成班朋友一齊玩返日, 都已經好開心, 雖然我唔知咩叫做矮人掘金. 但見你哋玩得好開心, 好投入    ~係咪你屋企黎架??你屋企啲格局好整齊,好舒服呀!!
    [版主回覆07/14/2011 19:23:00]哈哈...其實我平日唔食薯片,係我D朋友黎,才會買的
    係咪加拿大唔興LC?
    係丫,係我屋企黎架,因為有朋友黎,所以之前執整齊D囉

    回覆刪除
  2. 同班老友一齊已經夠開心.
    [版主回覆07/14/2011 19:24:00]係丫,好開心的

    回覆刪除
  3. 生日快樂呀 
    [版主回覆07/15/2011 22:18:00]多謝

    回覆刪除
  4. 不錯不錯,支持樓主~~~ 恭喜上精選喔~歡迎有空到我家逛逛!!

     妻子:“你現在必須向我解釋清楚,你的照片怎么會到了婚姻介紹所呢?”   丈夫:“別生氣,親愛的,這張照片是你去年重病期間,我給他們寄去的。” 當舖 巴里島 峇里島 普吉島 長灘島 米糕,油飯 不鏽鋼 物業管理 辦公室傢俱 空氣清淨器 手工床墊 大樓保全 廢電腦回收 舊主機回收 合法搬家公司 除蟲公司 團購蛋糕 紅酒 窗簾價格 花店 家具回收 消毒服務 東京旅遊 包車旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 工業用電腦

    回覆刪除