2009年8月10日 星期一

第一包

食完飯好無聊,決定再做包,之前搓過兩次麵團都發唔記,今次希望發發發

今次搓得特別久,叫做有發大過,不過等了成粒鍾都發唔大


最後分割、圓滾靜置、鬆馳,決定入爐 ...

效果比我預期中算好...




幸好第二日當它做早餐,仲可以咬得入,唔會變石頭,味道還可以。

 

我要努力、加油,以「衰神」為榜樣

3 則留言:

  1. 你用咩recipe呀?
    [版主回覆08/12/2009 22:39:00]呢個丫,貪佢方便
    http://cklife1022.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=747929

    回覆刪除
  2. 「衰神」真係好勁, 但你都唔弱丫, 0係無人幫手又人教自己搞掂, 勁爆呢﹗
    [版主回覆08/12/2009 22:38:00]「衰神」勁超爆呀!

    回覆刪除
  3. 佢話用250g模, 細你差不多一半呢, 你呢個450來架.
    同埋你d奶是不是室溫的? 你試下將蛋同奶混合左先. 一面倒入一面搞, 唔好淨半杯咁多, 留最多1 湯匙左右調較就得啦.
    [版主回覆08/12/2009 23:33:00]哈哈...我求其搵個模咋...你真細心呢
    多謝你,下次用你方法再試下

    回覆刪除