2009年8月18日 星期二

回味

上次係鏞記見有人食免治牛肉飯,看似很美味,還記得小時候,我麻麻成日整俾我食的,到依家我仲記得它的味道,真是無人能給的。


是日心血來潮好想食,索性自家製。每次煮野食,我都不按食譜,求其作擺,亂作一團,所以好多時出了失敗之作..

心想只有牛肉,沒有菜不太健康,再加棵椰菜;家裡沒有電飯煲,將飯改了長通粉,就製作了椰菜免治牛肉長通粉了…


材料:免治牛肉、青豆、椰菜、長通粉


我先炒熟椰菜,再落牛肉,待牛肉出了肉汁後,加青豆,我怕不夠美味,再加了茄汁…



不需廿分鐘就食得啦

2 則留言:

  1. 咁都得?
    睇到你碟餸一定諗唔起免治牛肉飯囉﹗呵呵~

    回覆刪除
  2. wahwah~~~細個時阿媽都會煮來吃 , 依家就無依支歌仔唱!!!
    [版主回覆08/23/2009 00:34:00]輪到你整番俾你阿食囉

    回覆刪除