2011年8月14日 星期日

大肚、鬍鬚生日局

今次輪到Yan & Cheap

星期日中午,在中環大多食肆都休息,幾經「困難」才搵到Hard Rock

我地一行14日人,無得訂位情況下,就唯有早點去搵位
 


估唔到星期日中在好清靜的老蘭,餐廳都咁多人



我同壽星女的黑白milk shake,好好飲但又好邪惡呢




老公又黎一大杯beer,其他人士坐得太遠,我懶得走去影



先黎兩客Jumbo Combo



唔記得呢個係咩沙律



BBQ Ribs入味又唔鞋口


還有四款burger:Big CheeseLegendarySmoked Pulled-PorkOriental




我食左個big cheese的,肉味香濃又juice



芝士雞肉螺絲通心粉,足滿芝士香,正!



還有一個BB版的忌廉螺絲通心粉,同樣美味



一檯都係美食,真開心



到了重頭節目,當然係主角慶祝,
可恨的收很昂貴的切餅費,又不可以在甜品上寫Happy Birthday,只係在Cheesecake & Browine上插上蠟燭



不過最特別的是,安排了兩位立角上台,全佔客人/侍應向他們講Happy Birthday
場面都幾震撼架



哈哈....最細的kaka負責幫兩位主角吹蠟燭



咪睇Choco Mousse、Creme Brulee同 Choco Peanut細細杯,食一啖已覺得好溜



Apple Cobbler



Chocolae sundae



又係一檯甜品,好滿足呢



 

 

 

 




3 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年8月21日 清晨7:05

    我以為TST冇咗,佢執晒.
    [版主回覆08/21/2011 21:47:50]TST執左好耐,最近係老蘭開番

    回覆刪除
  2. 我依家仲好回味緊杯milkshake... :p
    [版主回覆08/22/2011 21:26:00]除了milkshake外,burger我都好回味架

    回覆刪除
  3. 好多甜品, 嘩! 又巧取豪奪搶$$$, 切餅費, 真係難為香港d餐飲業諗到.

    回覆刪除