2014年9月15日 星期一

去鴨巴甸食brunch

7月26日(星期六)


今次不是路過,真係專程來PMQ

千幾隻熊貓走晒啦...所以無上次咁虛冚

其實今次目標是新開了兩、三個月的Aberdeen Street Social,聽說是英國米芝蓮星級大廚主理,Aberdeen已是他在港第三間餐廳

環境輕鬆、簡單,又俱型格,沒有焗促感覺,是走新派的英倫菜

多款可供外帶的甜品、麵包

 
但我專程來食Saturday Brunch
 
Crispy prawn and romaine sandwich
 
包身烘得金黃香脆,加上剛炸起酥脆的大蝦,淋上惹味的沙律醬作點精,是個黃金色的美味配搭

食Brunch又點少得我至愛Eggs Benedict

流心蛋黃混了酸酸的荷蘭醬,再加上咸香的火腿及鬆脆的鬆餅,填得滿肚子滿足

再來一杯香濃的Mocha,好一個悠閒的星期六時光

34 則留言:

  1. Oli真係好鍾情於egg benedict,差不多食親brunch都見妳叫! :)
    如果係煙三文魚一定更正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好鐘意食架,如果餐廳有,我一定叫,不過唔係間間都咁好食呢

      刪除
  2. Oli...剛看過妳的歐遊篇....到這篇, 一看標題就想到妳去了英國 Aberdeen .....
    不過, 原來這裡有 米芝蓮星級大廚主理...就更正 ! 流口水呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..英國Aberdeen我都好想去呢
      不過近近地去住香港呢個先啦:p

      刪除
  3. 回覆
    1. 我覺得呢間,好過我地上次去個間

      刪除
    2. yes........睇你個egg benedict嘅澎湃蛋汁就知~~~~

      刪除
  4. 個egg benedict 好吸引呀! yummy

    回覆刪除
  5. 你回來了嗎?
    哩間環境靚呀~~放假都跑回中環食BRUNCH

    回覆刪除
    回覆
    1. 返黎啦,好想快D約妳地出黎呀~
      呢篇blog係7月份食架啦,不過依家先post之ma :p

      刪除
  6. 個sandwich我會食得好捩o棄.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,會跌晒D蝦出黎,唯有用刀叉食

      刪除
  7. 蝦做sandwich, 很少見,也很吸引。星級處理,值回票價嗎?

    回覆刪除
  8. 悠閒地食個 brunch人生一樂也

    回覆刪除
  9. 蝦三文治好大份,睇個樣好正。

    回覆刪除
  10. Welcome Back :) 樣樣睇落都好好味 , 睇完好肚餓 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝^^
      呢間係唔錯架,值得去多次呢

      刪除
  11. 謝謝推介!
    大蝦三文治好似好正!

    回覆刪除
  12. 點咁少野食? 唔似眼闊肚窄oli style喎~~ ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...真了解我,因為我諗住之後食甜品ma

      刪除
  13. 就黎都有一間新野, 叫FAMASOHO

    回覆刪除