2010年4月13日 星期二

摸門釘

已預先約好Yan、龍同劉總去,點知摸門釘,原來是日潑水節休息三天

附近又無好選擇,劉總提議去增煇



增煇已擴展到2間舖位,侍應哥哥安排我地去較好的一間增煇廚藝

坐落一陣後,感覺隻腳好痕,原來有隻大曱甴爬上我隻腳,嚇得我要C

當然立即轉枱,其實我想立即轉地方

Yan因為要OT關係,我地食住等,
先叫了椒鹽九肚魚及麻婆豆腐

即整即食的九肚魚,又脆又惹味



港式的麻婆豆腐,都是雪怡煮得好食


終於等到Yan啦,再叫了粟米班塊、咕嚕肉、金銀蛋莧菜都是好一般


而鬼馬油條又是香口野味,所以特別好食

 


當然又去了食甜品啦,沒有好選擇下去了糖水佬

雪糕芒果黑糯米、香蕉船及芒果布甸,食完好飽好滿足




最後大家已約好26號再去泰,今次希望順順利,唔好再摸門釘

1 則留言:

  1. 真係唔好意思丫, 又要改期又要遲到 不過今晚又凍兼落雨, 都係麻麻好日, 希望26號一切順利!!
    [版主回覆04/18/2010 00:01:00]希望你個日唔駛OT啦

    回覆刪除