2010年4月26日 星期一

無緣

原來逢星期一休息的,已經係第二次啦,仍然食唔到,真係無緣呢,最後轉戰吉列



唔等劉總啦,食住Yan帶來的朱古力,有少少鹹又有少少焦甜味,好好味丫


劉總仲未到,侍應叔叔介紹我地買一送一的飲品,有6、7款選擇,似乎薄荷梳打及荔枝梳打較受我地歡迎


劉仲黎到啦,我地揀定下有咩食好先,原來選擇不多,最後決定叫一個二人前套餐、滑蛋吉列豬扒飯及咖哩豬扒飯


二人前套餐好豐富,如果只有兩個人,應該食唔晒呢


再黎滑蛋豬扒飯 & 咖哩豬扒飯


堆滿成檯都係


雖然套餐送一個甜品,但係一個點夠我地食,再另加多兩個新地

和風新地 &士多啤梨布甸新地,雪糕又細,類似啫喱同埋小丸子又唔煙韌,質感怪怪的,唔多好食,不過都俾Yan清晒


套餐的甜品原本是綠茶雪糕熱香餅,無綠茶唯有轉芝麻,芝麻配熱香餅有點格格不入,而餅是凍凍的又唔夠軟熟,幾難食下


打算下場去中海城的Pacific Coffee食新出的幾款甜品,去到已經打烊,唯有再去番海港成的HD

大家考慮食咩size,最後決定食最抵1 pint的綠茶+ Belgian Chocolate


再約了第三次,希望真係食到泰啦

2 則留言:

  1. 第3次一定要成功丫!!! 同埋要澄清我只清左士多啤梨新地, 和風太難食清唔哂呀~~
    [版主回覆04/29/2010 22:46:00]哈哈,我仲以為妳食晒tim

    回覆刪除
  2. 成檯都係野食好滿足呀~泰係食泰國菜嗎? 好似幾吸引
    [版主回覆05/01/2010 00:22:00]係架,我至like泰菜

    回覆刪除