2010年5月1日 星期六

勞動節是日好勞動

老公要返大陸飲,就搵我後備情人....我媽媽陪我

Shopping勞動完,又要搵D好野食,不過我已有心水就係Osteria。行完好累,未夠6點已去到,不過侍應姐姐好好人,俾我地坐住先


沒有麵包籃,只有已一早擺放了grissini,超硬唔好食


之後侍應姐姐再奉上一籃麵包俾我地揀,我就揀了蕃茄包,味道一般


有Chocolate promo,我好想叫鵝肝配朱古力汁,不過媽媽驚食唔晒,知我眼寬肚窄,唔俾我叫(因為之前已叫了兩個主菜,而且仲要留肚食甜品)


主菜黑松露Risotto &羊扒,侍應姐姐知我地是share的,上枱是已為我地分開兩份


幾片超薄的black truffle己是靈魂所在,未入口己飄來陣陣芳香;意大利飯嚼勁十足,是一道有水準的意大利飯


中間的應該是羊扒的配菜,初時以為釀蘑菇,但有皮的又以為是薯仔,不過入口又唔似,最後我估係雅支竹


羊扒是medium,呈深粉紅色,有少量肉汁流出,肉質鮮嫩無比


食完主菜,輪到飯後甜品,選擇不少


首選當然是心太軟,雖然不至很黑的朱古力,但味道也很香濃,也很流心


另外Gelato也是我至愛,一客三球$60好抵呢,一共有15款選擇令我心太心細,最後揀了芒果、焦糖及earl grey

點解有一球係白色味道似檸檬,原來落錯單,侍應哥哥超好人,再補多一球芒果給我,當然唔駛加錢啦,超開心

四款味道之中,我最鍾意是earl grey,甘醇馥香,令人極之回味


餐廳環境較為casual,一點不似酒店餐廳,不過其出品很是出色

沒有留言:

張貼留言