2010年5月9日 星期日

Happy媽媽Day

為免母親節無位食飯,我已早了兩個禮拜,BOOK了7、8間餐廳、酒樓

結果細妹揀了囍宴.......我已食過N次呢



子薑皮蛋-子薑好稔,皮蛋又唔係溏心


口水雞-雖然不是正宗,勝在夠特別,似是雞絲粉皮,墊底又有了皮蛋(唔知點解好
食過子薑皮蛋的)


陳皮骨-同事每次都會叫的,個個都讚,唯獨屋企人覺得味道怪怪


稹江骨-我就覺得麻麻地,糖醋唔夠濃,不過細妹好鍾意



大肚婆炒飯-飯粒爽口又分明,鹹魚粒經炸過,帶點焦香之餘又脆口,媽媽好like,所以再叫多個炒飯


黃金蝦炒飯-蛋黃不夠,「黃金比例」不合格



擔擔麵-因他們唔係好食得辣,只是叫少辣,對我來講真係無癮,好彩麵身算唔錯



黎到大家興奮的甜品時間,可借無我地鍾意的金莎雪糕



相思紅豆-是細妹的,我已話明只是一杯普通的紅豆冰,不過佢係都要叫



黑糖雪糕-我本身都幾鍾意黑糖,呢個質地好黏,似是土耳其雪糕


桂花酒讓荔枝雪糕-我好鍾意荔枝雪糕,味道很清香,而且與桂花好鬼死夾


豆腐雪糕糯米飯-一凍一熱好特別,糯米飯煙煙韌韌,好鬼正



焦糖香蕉糯米雪糕-原來同上面果個差唔多,只是多了燒過的香蕉,同淋了焦糖



其實對我來講個個星期都係母親節,我個個星期都同媽媽出街食飯架啦,想孝順佢的話,平日都會做,唔駛等一年才得一日孝順佢(呢一兩年我特別孝順佢呢,哈哈)

什麼母親節、父親節真係多鬼餘,但唔慶祝又唔得...

沒有留言:

張貼留言