2011年4月9日 星期六

公主生日快樂

公主好友Gloria生日,主角指定去Harlan's,公主有命真係不敢怠慢,立即訂位


環境比以前IFC店好,型格中帶貴氣


訂位時已要求窗口位,不過被室外的露台位阻住個開揚View


是日的spceial menu


麵包新鮮熱辣,連平時唔食麵包的公主都有食


同主角影番張相先


兩個女仔食得唔多,只叫了兩個主菜及side dish

第一個是露荀豬肉野菌意大利飯,菌類與risotto永遠是完美的組合,再加豬肉的肉香,十分滋味無窮


另一是煙鴨肉、鴨胸及鵝肝黑松露寬麵,材料就知是一定惹味濃郁,令人無法抗拒


芝士焗薯片,薯片切得較為厚,芝士香味唔夠滲透入內


已預先叫店方在甜品寫上生日子句


焗蘋果批撻雲呢拿雪糕,酥皮暖暖、鬆化香口


主角好驚喜丫


Tiramisu配咖啡雪糕


我一人獨享的黑朱古力及焦糖雪糕,yummy


再一次祝妳生日快樂、快D搵到另一伴啦


4 則留言:

  1. Oli:   ~依間, 我上次返香港都想食依間, 但好多時啲朋友都唔就腳, 但我又唔想一個去食. 所以, 最後都無食過添!!   ~啲食物真係好吸引. 你好友係咁食嘅地方, 咁舒服環境慶祝生日. 一定好開心.
    [版主回覆04/13/2011 21:03:00]下次妳返黎再去過啦,環境真係好正架

    回覆刪除
  2. 之前見佢地係harlan's食tea好似麻麻估唔到dinner又幾吸引喎, 個tiramisu好唔好味?
    [版主回覆04/13/2011 21:04:00]食左幾樣野都唔錯
    我鍾意呢個tiramisu,因為無乜酒味,不過唔係咁多人鐘意無酒味的tiramisu呢

    回覆刪除
  3. 首先恭祝靚女 Happy B-Day! Sorry,忍唔住要多口,食正式意大利餐我會有要求。 The place is excellent! The bread is really good! The Risotto 太濕,not authentic,no good! The Smoke Duck Fettuccine looks perfect although I am not a duck meat fan! This one looks so good, I would love to have a try! Cheese potato should use scallop potato to lay out the shape like your apple pie style. Tiramisu should not go with Ice Cream that is wired.  It better serves as a second dessert or put it aside by the Tiramisu but not on top of it!          係抵  嘅,等我自己嚟  !
    [版主回覆04/14/2011 21:33:00]我要求唔高ma
    btw 多多指教

    回覆刪除
  4. tiramisu 用生蛋, 唔落酒好易中招架!
    [版主回覆04/15/2011 23:22:00]我成日食唔熟雞蛋架,eg:太場蛋

    回覆刪除