2011年10月6日 星期四

99HB


奶奶生日,Carman提議去W Hotel....



...的Kitchen,有食友說麻麻,但我未食過,即管去試下

 


可惜book唔到窗口位





海鮮都有唔少




生蠔仲係即叫即開的


 

魚生刺生就一般





其餘冷盤都算特別




一大個的open kitchen




麵包都好吸引


 

切pama ham機擺了出黎,好似幾危險下




熱盤雖多,但第二排的熱盤好難拎,成日都要勞煩師傅幫手



甜品就好少款式



迷你HD點解唔好食既


 


龍蝦超多膏,好正




變左食肉獸,是晚食左好多肉




甜品真係唔多掂,好多都食淨晒




好!決定下次Buffet target係Cafe TOO





 


 

7 則留言:

  1. 開頭見到個標題, 我重以為你介紹果間餐廳叫99HB添 :P
    [版主回覆10/11/2011 19:53:16]wahaha...:p

    回覆刪除
  2. 呢間即係麻麻哋喎 !
    [版主回覆10/11/2011 19:53:33]一般啦...

    回覆刪除
  3. 下次去食bufret, 要問你。
    [版主回覆10/11/2011 21:54:56]哈哈...我都唔識架,有時會撞板架

    回覆刪除
  4. 自助餐我淨係食冷盤同甜品, 熟食,熱食麻麻. 如果甜品唔得咁就慳番唔駛去.
    [版主回覆10/13/2011 00:00:55]好丫!約定妳! :)
    [xxl回覆10/11/2011 23:10:54]等我番嚟約你去大食四方. 哈哈!
    [版主回覆10/11/2011 21:56:16]wahah...m2 ar

    回覆刪除
  5. 嘩嘩...你經常周圍試,周圍食,好開心呀! 德國啲甜品同蛋糕好好味架!
    [版主回覆10/13/2011 00:01:20]yeah!我好懷念架

    回覆刪除
  6. Oli:
    祝你奶奶生日快樂!! .....唔知香港人係咪鐘意食Buffet. 好多慶祝都會食Buffet 慶祝. .............依間環境唔錯. 但好似唔係好多人食. 但咁都好, 去攞野食, 唔洗排隊.
    [版主回覆10/13/2011 00:05:28]多謝妳!...都係架,好多酒店的buffet都要預早book定,如果即日book,基本上都full晒。
    呢間酒店都full架,我可能早到左,有好多客人要7點幾才到

    回覆刪除
  7. 荃灣有間 L' Hotel, 食自助餐都是一般....但收費不平宜
    [版主回覆10/13/2011 00:13:53]2、3年前食過一次....真係好一般,不過學你話齋,唔平

    回覆刪除