2013年3月29日 星期五

久遺K場

39(星期六)


第一站先去海防道大棑檔華香園

食左個豬扒麵,煎炸得很透徹,鬆化又入味,大大塊我一個人都食唔晒




第二站就去
Neway,由下午28任唱都係$89



數數下,我有
6年未唱過k



記得以前後生時,個個禮拜走去唱,有咁多年冇唱,只識唱
D陳年舊歌
其實唱歌都好消耗卡路里,唱到8點大家都好鬼肚餓
Assaggio我一直都想食,難得CEO提議,真係合晒我心水
 

白色牆身與木色傢俬很柔和的配搭




可能肚餓關係,覺得麵包藍好好食,好過出名的
Maison Eric
 
春日限定之一意式田螺雲吞,是田螺肉作饀,配以較為啖味的蔬菜汁,減輕了濃味

我鐘情的4cheese pizza4種已溶化的芝士與薄餅黏著一起,啖啖都可以食到香濃的芝士

有個金屬架來支撐那塊pizza


又係我鐘意的Lasagne,平日極少食,因為是很溜的pasta,要人多食才好。芝士、麵及肉醬已混成一體,質感較為鬆散,但味道相當濃郁

厚厚的烤豬扒,烤到剛熟,充滿肉汁之餘,肉質也很軟熟可口,連伴碟的蕃茄薯仔也很好食


Pizza Padana主要是以 parma ham 和火箭菜為配料,我就覺得不及4cheese來得香口

又輪到甜品時間

軟滑香甜的Tiramisu

Affogato是榛子雪糕配特濃咖啡,味道特別醇厚,而且鐘意佢有種Crunchy的口感


蘋果蛋糕配肉桂雪糕,沒有重重牛油的香濃,蛋糕比較light,而且夾雜了蘋果肉的清爽,而肉桂雪糕...我打C都不試

青蘋果雪芭味道不突出,沒有新鮮的青蘋果香,味道似是做假的


今日又玩又食好滿足,但係破咗戒tim


1 則留言: