2013年12月27日 星期五

名過於實的B

121(星期日)


好多朋友都以為我試過Ms.B的蛋糕,我尷尬的說還未食過呢”......很大鄉里㖿


而她的Cafe開了第三間分店,我才有機會一試


餐廳以黑色作主調,但沒有給人一種神秘、沉悶感覺


在多種顏色襯托下,令整個環境更突出、鮮明 


七彩的蝴蝶在天花上飛舞


漂亮的聖誕禮盒 


鮮黃的Menu、黑金的餐具...型爆


糖包也印有自家


 除了有經典的彩虹蛋糕外,還有多款精緻的蛋糕及甜品,目不暇給



冬日最好來杯熱騰騰的Godiva Chocolate,加了幾粒綿花糖作點綴,傳來陣陣香濃,呷下很細滑,可惜....立即記起N年前廣告太多奶味,朱古力味冇頂企,滿足不到朱古力迷的


老公的Mocha,我會欣賞連鎖店出品的 


厚厚的Rainbow Club,材料豐富,味道與一般公司三文治無異,不過色彩繽紛,給予一種開心的感覺,就像見到天上彩虹一樣



有好幾款便當選擇下,點了Tokyo Box


吉烈豬扒咖哩烏冬,豬扒不乾身,但並不juicy有彈性;烏冬滑溜,但咖哩不惹味


看似有四隻的日式餃子,原來是一開二的


簡簡單單的雜菜沙律

 










Banana Hot Cake挺鬆軟,入口沒蛋香之餘,麵粉味很重,麥記早餐的熱香餅做得比它更好


是日無 彩虹蛋糕,最後選擇Banana Lust,香蕉加上焦糖,兩層蛋糕中間夾了軟軟的cream,味道香甜, 不過加一後要$66,收費比六星級酒店還高


這頓下午茶要$561,其實我已有心埋準備是貴的,但沒料到水準如此so so,絕對是物非所值

30 則留言:

  1. 我上年都專程去Ms B買左幾件聖誕蛋糕, 可惜同你感覺一樣, 水準一般, 沒有驚喜, 唔值呢個價錢囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴得來好食就話,佢又唔係特別好食,真係浪費$$同quota

      刪除
  2. 我也很大鄉里還沒試過呀 @@
    不過, 睇完妳的評價及價錢, 我都唔會食了, 我都係去返 Tony到好啲 >.<

    回覆刪除
  3. Oh...原來是好睇, 唔多好食....
    但望到咁靚的食物都開心啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好睇唔好食@@
      呢D開心一次就夠啦:p

      刪除
  4. 其實我都未食過, 佢D七彩顏色同價錢確實不能提起我興趣呢

    回覆刪除
  5. 我仲未試, 但評語真係十分之一般, 賣樣only, 所以都唔知點 @@

    回覆刪除
  6. 食店唔靠食物維持,唔捱得好耐咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢都捱得既,佢開左好多分店,而且又有後台

      刪除
  7. 吓一開二? 佢驚人哽親呀?

    回覆刪除
  8. 佢真係好睇唔好食又貴呢
    上次4個人都食左一人2xx呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 話過唔到會再....點知先幾日又去左@@

      刪除
  9. 好名店多都係名過於實 , 令人失望呀 !

    回覆刪除
  10. 細細聲講你知........我都未食過呀))))))
    經你一試.....唔洗特登去^^

    回覆刪除
    回覆
    1. wahaha...好多謝妳講左個秘密我知喎

      刪除
  11. Oli; Happy New Year!
    食品雖然一般, 但買相感覺良好啊.

    回覆刪除
  12. 下午茶黎講真係頗貴啊!中意個三文治,色彩繽紛令人食得好開心!
    有時見你有新post,click入黎會變左不存在文章,即我見到你新post係'又到聖誕'但click入黎又係話不存在,點解咁既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個下午茶可以話一等如兩餐,食左有食晚餐,如果計會好似抵D,haha
      個新post我打算聽日先出,但剛剛click錯左"發佈",之後發覺左立即改番佢:p

      刪除
  13. 乜咁好睇但原來唔係咁好食架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係唔好食嘅,只係唔值呢個價

      刪除
  14. 呢個價錢去酒店 high個tea 仲正 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯丫,去酒店仲好,不過我未食過叫做試下咋

      刪除