2016年4月11日 星期一

三宗罪

35(星期六)



快船廊無論是下午茶及晚市自助餐同樣有水準。今天心血來潮又來個下午茶,原來現在星期六、日分了兩時段,我就揀了下半場4:15

推出了一個以玫瑰作主題的Rose Afternoon Tea


有普通的及包香檳兩款下午茶選擇,後者除了包香檳外,點心種類也多兩、三款,貪心的我就選擇了後者

兩杯豐富汽泡的香檳

經過上次的教訓後,還是要回從一終的Earl Grey,應該沒有閃失,原來這壺不是Earl Grey.... 

鹹、甜三層點心

三文魚三文治、沙律蛋三文治、牛肉洋蔥包、Shrimp cocktail bun

QuikeGrill CheeseTruffe sandwich

Raspberry eclairStrawberry layer cakemandarin cheese cakepink chocolate lips

原味及提子Scone,雜果蛋糕、檸檬罌粟籽蛋糕

文華經典的玫瑰果醬及賣相與口感與牛油沒有分別clotted cream,以前肯定不是這樣的

它的玫瑰果醬仍舊出色


吃擺後,除了食物大大失水準外,其服務配不上5星水準

罪證一: 沒有放茶隔的茶坐,向侍應哥哥要求後才覺送漏給我們

罪證二: 呷一口Earl Grey後覺得有點不對勁,再飲老公的Darjeeling,原來是將兩壼茶分析別的牌調轉,我壺標明了是Earl Grey,其實入面裝住是大吉嶺

罪證三: 要求加水時,侍應哥哥仍在客人面前加熱水,頓覺我是在一間酒樓飲下午茶,星級酒店應拿走茶壺去添水

雖然人也會有錯失的時間,如果置身一間普通的餐廳,也請有可原,但以一間老誌號的5星酒店,真是有點那個

12 則留言:

  1. 看來香港的老牌酒店也...了,可惜啊!

    回覆刪除
  2. 你真係食得好專業, 好有要求啊!我一路睇一路唸如果係我唔知會唔會發覺呢d錯處呢?hehe..

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢係一般餐廳我就唔會咁囉,佢話晒係星級酒店,俾得呢個價錢,冇理由係酒樓級服務囉

      刪除
  3. 睇落好似普通D...我想去試mo bar呀!你有冇試過呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,我都想試下,下個target就去mo bar la

      刪除
  4. 茶隔是好基本都沒有附上,真係好失魂

    回覆刪除
  5. 基本步也倒退,難度唔優做!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢真係唔優做,個日都滿坐

      刪除