2016年6月10日 星期五

老誌號

5月6日(星期五)


近來似吃嫌了西餐,是晚心血來潮吃個日式拉麵也不錯

麵屋一平安麵算是歷史悠久的一間拉麵店

早前也食過,味道當然不記得了,依稀記得當年只得幾款拉麵,沒有現在多元化選擇

大大壼的清酒,看似好抵

辣味沾麵

醬汁未夠濃稠,未能掛上粗粗的麵身

特製博多豚骨拉麵

很幼細的麵身,似上海麵多一點

蔥花牛舌略為薄了一點,仍保持嚼口好感

現在拉麵店多的是,真是不明它還可以䇄立不到呢

14 則留言:

  1. 我上次睇完妳食沾麵引到我好恨食,跟住我又走咗去食,結果嘛,當然係唔好食啦! T_T

    好在妳呢次唔係話好好食咋,如果唔係我就慘啦,又要去食D唔好食嘅沾麵嚟頂癮。;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳係妳個邊食?還是個間唔好食咋?
      咁C啦,咁我咪要餐餐都要寫唔好先得囉,等妳心理好過D :p

      刪除
  2. 依餐好明顯牛舌比拉麵出色吸引~~~~

    回覆刪除
  3. 在日本吃的拉麵比香港好吃得多。

    回覆刪除
  4. 去過日本, 我宜家好少係香港食日本野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少,不過有時心癮起就去食下

      刪除
  5. 沾麵會不會有點硬,食過另一間沾麵覺得D麵質有點硬,不太喜歡

    回覆刪除
  6. 有無去過炮台山既俺之沾麵專門店. 好似附近又開多間沾麵店

    回覆刪除
  7. 這了那麼多間還是覺得台風好^0^

    回覆刪除