2014年1月17日 星期五

80後川菜

110(星期五)


又拉車邊去Tasting,今次仲係我鐘意的川菜

試食地點是川熙樓,裝修簡單亦不失傳統風格

雖然我是川菜的擁躉,到今天才知川菜主要分渝派及蓉派,多得劉總指導。而川熙樓是主打新派的蓉菜,口味相對較為溫和,精緻細膩

用平板電腦點菜,傳統中帶新頴。而菜式繁多,令人目不暇給
 

店方有自養的牛蛙,比一般的青蛙/田雞大隻許多,與它四目交投後,真不忍心幹掉它


先來杯苦蕎茶,原產地也是來自四川,清涼帶點回甘,是清熱解毒好幫手


先來幾款涼菜

用新鮮淮山,淋上藍莓醬的藍莓山葯,清新爽口、健脾開胃,是一道健康的開胃菜


與棒棒雞同一出徹的棒棒羊,入口麻香兼備,仍能滲出淡淡羊肉羶香


川菜的章茶鴨較為普遍,而這個樂山甜皮鴨在港就較為少見。塗上一層冰糖才燒,外層甜蜜脆皮、鴨肉細嫩,做得很出色,令人忍不住吃多幾件


涼菜中,香拌千層肚就較為失色,刀工雖精細,但不太入味


之後的菜式,有傳統、有創新,不會令人只有大麻大辣的效果,也顯得大廚的心思

用花椒油撈過的椒麻鹽水蝦伴以青瓜,我覺得花椒油撈青瓜比蝦更為匹配


奇妙魚餃-炸過的魚皮餃伴以雜果沙律,擬似是去飲宴其中一道菜式


水煮鱔沒有驚喜,問題不是出於主角的鱔,而是靈魂的紅油,看似很紅亮,但味道只得死辣,欠缺麻度,完全沒有水煮的精髓


香酥魚捲羊又是特別菜式,將魚片捲住羊肉丸,經過炸後很是熱辣脆口,並點上千島醬及芥辣,十分滋味


辣子牛蛙與滿江紅舖滿辣椒的辣子田雞真是比下去,首先是辣椒炒得不夠,爆出不味來,而牛蛙炸得不夠香口透徹


鹹味多過辣味的香辣肉蟹年糕,本身香辣不夠,味道自然滲不到年糕內,年糕又切得不夠薄,做不到柔柔韌韌的口感


熗炒椰菜,炒得不爽脆,一點醋香也沒有,我誇口的說我公司canteen做得好食得多


似是粵與川的混血兒的紅油抄手,因為是細細粒的廣東雲吞淋上四川辣油,可能是師傅其中一的新派菜


可湯可撈的擔擔麵,而這是撈的版本


酸辣薯粉撇開我本人不愛酸辣,客觀是不錯的,酸辣兼備,而薯粉是我至愛,爽滑QQ


主持人是80後的年青人,是充滿熱誠,專程往四川拜師學藝,希望他們努力做好,更上一層樓

食完辣,無甜品中和有點失落,終是去Holly Brown

點解去Holly Brown?因為Entertainer有買一送一囉

37 則留言:

  1. 回覆
    1. 今個星期食左三餐丫,食極都唔厭呢,hehe

      刪除
  2. 牛蛙都敢食... *汗*... 我好怕蛙類動物呢~ 行街市見到田雞都想避開呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳唔食田雞架,咁下次同妳食飯,我會記得唔會叫田雞架啦,hehe

      刪除
  3. 好勁!見完隻生嘅牛娃都敢食!
    有機會要試下薯粉,不過喺度應該好難搵到唔係made in China

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實食落同普通田雞有冇分類架
      我超愛薯粉架,妳個冇得買架?我估十成十都係祖國製造

      刪除
  4. Oli,
    -真係唔好標籤啲80後, 學做廚唔容易, 做廚係辛苦工. 但啲川菜有版有眼, 我都想食. 可能我鐘意食辣啦! 但做咩攞隻活生生嘅牛蛙出黎. 如果唔攞出黎,我會食碟辣子牛蛙. 見過隻活生生牛蛙, 就唔想食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔係標籤佢,而係覺得佢幾叻,專程上四川學廚,返香港開舖頭,是一個好有理上的年青人
      其實牛蛙同田雞食落口差唔多,不過見到佢真身,真係有點憐憫佢

      刪除
  5. 點解佢要拎隻蛙出黎比你地睇既??因為我覺得劏蛙類既過程過份殘忍, 所以從來未食過呢!
    幾中意呢間既裝修, 不過好似無咩野岩我食呢!hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地未見過,餐廳又想介紹佢signature之一,所以拎出黎俾我地睇
      我估杯茶會岩妳飲掛:p

      刪除
  6. 唔講都唔知川菜分2派呀........真喺1門學問~~~~

    回覆刪除
  7. oh my god, the frog is soooooo scary because it looks cute...
    真係君子遠庖廚呀!

    回覆刪除
  8. 牛蛙,唔敢睇又唔敢食囉!
    呢餐咁辣剩係食得雪糕。

    回覆刪除
  9. 川菜我都係愛水煮菜式,如果唔夠麻就無咁過癮了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係夠麻夠辣才過癮,才了一種都會失色

      刪除
  10. 我去到四川點菜都叫走辣架。

    回覆刪除
  11. 我愛辣,呢餐啱哂,同牛蛙見面呢個環節可免。
    專誠去四川學藝,抵讃,希望佢成功。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!又多個辣魔:)
      其實牛蛙同田雞口感差唔多呢

      刪除
  12. 我睇到隻牛蛙,大叫左出黎
    好想大叫oli .... 你做咩post出黎wo

    回覆刪除
    回覆
    1. Remind你有份殺生

      刪除
    2. Ophelia:估唔到妳驚喎...

      我已戒掉鵝肝同翅,如果要我全素,真係較差做到呢,我想上帝會因為我唔食素已放棄我的

      刪除
  13. 同你一齊食川菜真係好開心 :)

    回覆刪除
  14. 牛蛙有冇求你哋放過佢??

    回覆刪除
  15. 食到咁激......再食甜,超滿足
    牛蛙叫聲真係好似牛叫....

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完辣再食甜,係最正架
      我聽唔到佢叫,唔知丫

      刪除