2014年1月27日 星期一

失望的Happy Firday

1122(星期五)


又到Happy Firday真開心,先約JoyceUrbanBakery
 

唔係去食牛角包...話事話,我都未食過佢牛角包,因為我冇耐性等


今次主要係試佢的whisky雪糕, 我對酒精好敏感的人,完全不覺有酒精成份,只有重重的牛油味,我以為食緊一舊牛油

 
之後再行去上環Trattoria Doppio Zero,是我心儀的餐廳之一,點解?因為它的意粉是採用麵粉界的極品00級,做出來的意粉特別幼細

 
今次由草草吹雞,而且用Entertainer 有主菜買一送一優惠



餐廳貫徹現時的新潮兼優雅路線
 

Roasted Porcini Mushrooms除了有牛肝菌外,還有水牛芝士、蘋果及合桃香草醬,香氣濃郁的牛肝菌,配以淡味的水牛芝士及清新的蘋果,效果突出很匹配

 
侍應叔叔推介的AffetatiParmaSpeck火腿、烘過的Fococcia


特別是配以半透明乳狀的豬油...油香美味,搽上Fococcia真是甘香可口,點解不健康的食物是最好食的


我地有三張coupon,所以叫了6個主菜...雖然係買一送一,但是送價錢最低的來計算

Paste就以普通size,另加$60加大size,才可當一主菜來計


Beetroot Ravioli-用紅酒煮過的紅菜頭作饀的雲吞,淋上藍芝士汁,入口鮮甜又帶濃香,而雲吞皮煙韌,口感很好

 
Chitarro是海膽配以手造意粉,入口啖啖餘香,用了較粗身的意粉,感覺未能完全與海膽融合,如用較幼身的意粉,例如Spaghetti,味道應更能突出

 
Ricotta Gnocchi淋上牛臉頰汁,炆得幾香濃,但味道有點似中式炆牛腩;而Gnocchi腍腍的,質地較鬆散,失去了傳統的彈牙口感

 
USDA Prime Ribeye呈現鮮粉紅色,刺了感官視覺...原來食落又兩回事,肉味不濃,欠缺油香,我不覺得食緊ribeye,仲係要是USDA Prime


而啫喱狀的牛骨髓,食唔出什麼味道出來

 
Porchetta是意式燒豬,皮韌肉鞋,與我們的港式燒肉立即比下去;Joyce非常之「幸運」,揀到一件兩吋厚的淨肥膏


Duck Risotto我覺得似鴨腿湯飯的味道,就連飯的質感也樣湯飯多過似意大利飯,全無咬口感覺

 
另外兩款side dish

傳出陣陣芝士香的Roasted Potatoes,是否大家味覺較臭覺遲鈍,食落不覺有芝士香


Baby Cabbage是否fusion菜?我覺得似蒜蓉炒菜心多一點


食完一輪鹹點,又到甜品作結尾

Chocolate Semifredo Sundae,魔鬼般的朱古力新地,有哪個不愛?

 
Yin Yang Affogato,咖啡Affogato試得多,來個港式鴛鴦Affogato,只可以講夠特別囉...


 薑、烏龍茶及LicoriceGelato,三款味道也不夠突出
 

以前對Trattoria Doppio Zero滿有期侍...唉!點知.... 


大家對Trattoria Doppio Zero未滿足,於是行上半山的little Bao

 
可惜小店好旺場,無地方容納我地,最後唯有各自歸家去

30 則留言:

  1. 真係咁失望?我覺得算唔錯喎。。。

    回覆刪除
  2. 最怕食D皮韌肉鞋既燒豬... 之前見人話食牛骨髓有幾好食, 點知我食過都係覺得冇味冇特別...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都食唔到有咩味,都唔知點解有人話好食囉

      刪除
  3. 我都可以打消念頭唔駛去啦~~

    回覆刪除
  4. 你哋一晚可以去三度地方食嘢?好犀利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左兩場咋,第三場冇位所以冇食到

      刪除
  5. 好似好好味, 等我都同打令去食下先.

    回覆刪除
  6. 都幾frustrating........仲山長水遠行到上去

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,要行斜路上,不算啦,其實都食到好飽

      刪除
  7. 睇都最尾,感覺到呢日都幾掃興啊~~~

    回覆刪除
  8. Oli...D 食物睇落幾OK, 但又真係要食過才知好唔好味..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要食過才知好唔好...不過呢間下次唔會再去

      刪除
  9. 初時睇Doppio Zero門口張相相我以為係影緊一包古古力嘅相相,哈哈!
    好犀利喎!仲有舊年十一月嘅blog文存貨!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 古古力相?哈哈
      舊年6月個仲有丫,不過過得太耐費時出lu

      刪除
  10. Oli:
    ~Urban Bakery, 望個名, 似係賣包點, 會專門啲. 雪糕應該無包點出色!!
    ~雖然, 你話間Trattoria Doppio Zero未係你想期待嘅餐廳, 但我覺唔差啦!!
    ~一晚走三場, 你好有活力呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而未食過urban bakery D包呢,因為lunch time成日排長龍,冇耐性等
      Doppio賣相好似不錯,但食落又兩回事了
      最後走左兩場咋,第三場冇位食唔到

      刪除
  11. 佢個牛角包我覺得都 ok, $16 唔太貴唔太細個.

    回覆刪除