2014年1月13日 星期一

朋友

朋友對我來講好重要,當我認為對方是我朋友時,我都盡我所能對他/她好...真架,冇講大話架!

不過朋友都分好多種,係我心目中都分幾個level



1. FB朋友--我估我FB朋友中,有一半係已冇聯絡的舊同學、唔多熟的OR食朋友、未見過的貓友/義工

2. 食飯朋友--成日大圍食飯,但未必個個都係好熟個隻

3. 傾得埋的朋友--間唔中先見面,一見到就好多話題,但不會講心底話

4. 好朋友--我的好朋友基本上個個都識上十年、廿年,就算唔係成日見面、傾計,但大家都心照不宣

5. 知心朋友--我乜都會同佢地講,而且會毫無保留地對他們,這種朋友又係大多數識了十幾廿年...

不過有一個知心朋友,大家識左5、6年左右,當初同佢不算是心交,後來慢慢熟落,到現在大家乜都講得。最感動就係我唔開心,佢都聽講我費話:p,是一個好好的聆聽者(其實我都係架,哈哈)...多謝你丫^^

51 則留言:

  1. 我又無分得咁仔細, 我只有分朋友同好朋友, 但我對咩人都可以傾一番, 反而傾得最深係兩個妹!因為佢地係識得最耐...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我直覺都覺得妳係好多野講的人:p
      妳同細妹好好感情喎,我同我細妹冇乜兩句

      刪除
  2. 回覆
    1. 你咁睇少你自己呀?
      你CEO喎,學劉總話齋,應該排第6神台位:p

      刪除
  3. fb 上真係過半都好耐無聯絡,可能而家有小朋友,反而同朋友好少聯絡,同你地班blog 友仲傾得多,你係咁多個blog 友中其中一個好傾,希望大家能做到朋友啦^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好開心認到妳個blog友,雖然我地未見過,但感覺同妳好熟咁,我會係妳個blog講真心說話
      妳睇下我排妳係好友blog個度,妳就知啦,哈哈

      刪除
    2. 好感動,你當我朋友 ^_^

      刪除
    3. 如果有咩吾開心事,我都諗起你架,不過吾好意思阻住你...你有無whatsapp架? 或者下次可以同你傾下,嘻嘻

      刪除
    4. 妳可whatapp我㗎,我驚阻住妳就真啦,妳放工返去仲要凑Hannah & Emma

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,因為近日發生左D事,這個朋友真係好好

      刪除
  5. 食飯朋友都有?係咪同事一齊大圍食飯嗰種?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有食飯朋友架,我地係網上識架

      刪除
  6. 好開心識到oli做到朋友, 雖然我唔識貓經又照顧MC忙忙地, 但都好welcome妳有野搵我傾架!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心識到妳架,我成日都諗番記我地2pair人食飯的情景架
      其實妳都係我傾得埋朋友之一黎架

      刪除
  7. 認識到妳阿yan我都好開心須然不是深交但每日唔係blog度探吓妳哋就週身舒服呢haha~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地住得咁近,可以約埋一齊食飯喎,或者一齊去元朗搵埋yan食

      刪除
    2. 好啊自從10月見過阿yan一家後就未再見過我都好掛住matthew同妹妹呢

      刪除
    3. 下個月搵日一齊去佢到丫

      刪除
  8. HAHA....好開心上年識到你
    唔知我又係邊種朋友仔呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. m2 ar,我都好開心識到妳
      其實做朋友都冇分時間長短,傾得埋就係好朋友
      妳都係我好朋友之一丫

      刪除
  9. Oli...大致上我的朋友分類和妳的差不多.....但就找不到第5那類....

    回覆刪除
    回覆
    1. 男同女唔同ma,我覺得男人好同少同講心事

      刪除
  10. 4,5的朋友一定要好好珍惜,人生無乜幾多個知心好友

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我係好珍惜佢地,而且佢地會好影響我的心情

      刪除
  11. 知心朋友類亳無保留地對他們係咪包括借錢同做擔保人?

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 借錢試過啦...擔保人就未,因為冇人叫我擔保
      如果係知心朋友,我會,因為我知佢地係咩人

      刪除
  12. 我愛朋友架,我D好朋友,有D已經識左已經三四+年,由細個到而家都有.

    回覆刪除
  13. 我都唔識好似妳咁勁可以分類,不過可能因為人在外,自小就對"出外靠朋友"句說話深信不已,尤其係小時候、讀書年代識嘅朋友,就算多年無見,一見面就可以自動波入正提,唔需要熱身/兜圈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D朋友就最好,唔會轉彎活角,講野又唔駛就住就住

      刪除
  14. 朋友真係有好多種,知己的一種最難找,找到要好好珍惜啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做朋友係一種緣份,知己更是難得的緣份,所以我會好珍惜佢地

      刪除
  15. 回覆
    1. 唔止我,我希望我身邊每個人都開心

      刪除
  16. 我地好似好耐冇以前咁成日見, 成日講野, 不過我幾時都o係度架 :)

    回覆刪除
  17. Oli:
    ~你好看重朋友呀!!
    ~我唔知係咪生活環境, 香港以前識啲好朋友, 都唔係個個keep到. 有時, 唔係人哋變咗, 係自己長大咗, 有了不同經歷. 所以, 同有部分朋友, 係接唔返!!
    ~不過, 無何否認, 有朋友係身邊. 係好事!! 有就珍惜, 無都唔需要太介壞!!
    ~但我感覺你係一個鐘意熱鬧嘅人!! 你特登寫依篇blog, 你無野嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我冇野,多謝關心:)
      其實係架,人大左、大家生活環境又唔同,始終好難keep

      刪除
    2. Oli:
      ~其實, 你唔開心, 可以whats app 我!! 我都有whats app!! 遲啲係fb留個whats app # 比你。
      ~你講開朋友, 講樣野你知, 我以前香港班朋友, 有啲都移民咗, 離開了香港, 去了外地, 反而移民個班, 我仲keep 到. 就係因為大家經歷有點相同. 有時,唔好太介壞朋友, 會點對你!! 你自己出真心. 朋友係會見到. 感受到!! 如果有一日,我返香港,我會揾你架!!

      刪除
    3. 好丫,妳留個電話俾我,我地大家都可以whatapp ar
      我依家都會同Mrs Wu whatapp㗎

      刪除
  18. 真心知己真係好難求,真係要好好珍惜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,做朋友係緣份,我會好珍惜每段友誼

      刪除