2014年6月18日 星期三

貓地鬥一番


係咪男仔特別麻甩,佢地兩兄弟好鐘意打出個肚皮俾人睇

 

 

媽媽妳覺得我地邊個麻甩D呀?


又鐘意咬我條相機帶,遲早要報銷,到時賣左你地兩個
 
 
 凡係紙皮做既野至鐘意,乜都要爭一餐
 

媽媽又做乜影我地大頭相,你技術咁差架影到我地吾靚仔

   好啦好啦,Post 番你地D靚仔相啦
 
 咦! 咁我地邊個chok D 呀?

38 則留言:

  1. 兩個都咁靚仔呀!! 細B既身型追到契B未呀? 大隻左好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細B俾初初入室時重了一倍有多,可能唔同貓種關係,未有契B咁大隻

      刪除
  2. 細B好似大隻過契B
    契B雙眼好迷人^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 細B未有契B咁多隻,差少少啦
      因為契B黑,只係見到佢對眼...尤其是夜晚:p

      刪除
  3. 我翩翩係女仔
    一樣咁麻甩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?我D朋友D女,都係好斯文,一睇就知道佢地係女仔

      刪除
  4. 由尾數上嚟第三張,我乜都睇唔到,剩係見到兩粒波子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,因為佢黑囉,夜晚只見到佢雙眼

      刪除
  5. 哈哈, 賣左之後, 擔心你會用更高價買番佢地返黎喎.

    回覆刪除
  6. 真係喎....紙盒永遠貓地最愛, 係寵物店幾百大元都係紙盒進化玩具咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,貴貴佢地都唔會,反而唔駛錢cheap cheap,佢地仲like

      刪除
  7. 回覆
    1. 都係既,細B係斯文D....係外人前面:p

      刪除
  8. 兩位都好肥美呀!最中意見到貓地晒肚肚!波浪型抓板佢地有無玩架?之前見到都想買, 不過我覺得DING會唔玩無買到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意貓地晒肚腩,一見到就想摸佢地
      佢地唔多玩個塊抓板,貓地反而cheap cheap的紙皮佢地仲鐘意,真係慳番D錢

      刪除
  9. 先入為主,我覺得契B靚仔得多!

    回覆刪除
  10. 紙皮箱都玩一餐, 咁好抵玩喎!!
    我鍾意契B圓圓波子眼多D, 好卡通feel~~~ :DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. D貓最鐘意玩cheap野,反而貴貴的玩具唔多鐘意
      可能契B黑,所以令到雙眼特別圓掛

      刪除
  11. 回覆
    1. 因為小B都係男仔ma,其實我好鐘意麻用仔,嘻嘻

      刪除
  12. 回覆
    1. 其實佢好得意架,平時成日扮可憐樣,好搞笑

      刪除
  13. 影貓咪真係仲難過影小朋友好多,佢哋身手太敏捷啦!
    阿大個樣好似好奇D,阿細個樣好似野性D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,真係影好多相才有一兩張ok,其他鬆郁矇
      大B矇矇地,小B奸奸地:p

      刪除
  14. 麻甩好!
    分開影,好似細B追到哥哥,合影丫麻,不過我知好難:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁細B又大唔過契B嘅,因為大家唔同種
      合照真係超級難影,十張都冇一張

      刪除
  15. 兩隻都好cute ar, love them both! :)

    回覆刪除
  16. oli:
    ~你定期幫它們影特寫??
    ~貓同人一樣, 一嘆, 就會忘我!! 啲動作都獨特啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我成日幫佢地影,不過唔係張張都好:p
      做佢地好過做我:p

      刪除