2014年6月27日 星期五

掛牛頭買牛肉

68(星期六)


又來Elements,真係好鐘意呢度

一來方便,二來實在太多餐廳選擇

 

知道露天花園開了一間新餐廳,位於前身也是食SteakPrime舖位

現在變了Toro Steak House,聽說主廚是國際名廚,在港設第一間餐廳

裝修、陳設似乎與以前Prime同一出徹

連餐前芝士波也一樣?外微脆內煙韌,充滿芝士香

六點幾去到,樓下酒吧是Happy Hour,但在樓上用餐區,叫一杯Hoegaarden,就沒有Happy Hour優惠

賣相與一罐鹹牛肉的Spricy Beef Tartare

將牛肉切到肉粒,不是壓碎或切碎,肉質纖維較粗,入口不夠嫩滑,還帶有根。唯一補償的是有芥辣同辣椒汁作點綴,帶出味覺的刺激


New York Striploin

本來是要medium,侍應哥哥說因用鐵板上,建議medium rare。看似不夠juicy,入口才知充滿肉汁,但就稍欠肉香

Mac & Cheese沒有焗得金黃的外層,失去了香惑誘人。果然食落不夠芝士乳香,都係個句,我整得會比它好

Truffle Parmesan Fries是幼幼的薯條,雖夠香脆但咬落毫無口感,吃完這個薯條,才發覺松露與巴馬臣芝士不可作朋友,還是它做得不好?

雖然是名廚主理,但吃不出有特別之處,既然太飽,甜品就放棄了它吧

26 則留言:

  1. 睇賣相仲以為個beef tartare好掂,又以為個扒會好硬,真係牛不可以貌相喎! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,牛不可貌相,早知用呢句做主題

      刪除
  2. Oli...
    睇落都係件牛扒唔錯呀, 妳介紹得, 一定唔差 !

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果靚的生牛肉好甜好鮮㗎,不過呢個麻麻

      刪除
  4. 件扒睇落麻麻哋估唔到甘juicy喎

    回覆刪除
  5. 牛我就唔識LU, 你知我唔食啦, 但個芝士波就好得咁喎, 第一眼睇就係, 嘩, 咁大粒芝士波!哈..

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔好反啦,我覺得妳識食又識整

      刪除
  6. element很多美食呢 等我黎緊都去多的先 ^^

    回覆刪除
  7. 個生牛肉我都想試下,牛扒我好耐無食,呢個好似平平無奇但又比你講到好想食

    回覆刪除
  8. 咁係好定唔好呢?!不過牛魔王既我又想試下

    回覆刪除
  9. 教我整好味嘅mac and cheese吖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好簡單的,落多D芝士、焗燶D就好味架啦

      刪除
  10. 回覆
    1. 咁就唔好去啦,除了牛扒,冇樣特別好食

      刪除
  11. Oli:
    ~個Spicy beef tartare 好吸引呀!!
    ~依樹element, 裝修得好舒服, 感覺優閒. 好似外國feel

    回覆刪除
    回覆
    1. taratare味道係唔錯,可借有根呢
      呢度elemen平台感真係好正,我超愛,我聽日又去啦

      刪除