2014年6月30日 星期一

Yamm

618(星期三)

幾個星期已預訂了Yamm,因為媽媽做成一宗「大生意」,請一家去慶祝一番
初初Mira翻新時食過lunch,當年只係$2xx,現在當然是double價錢

Dinner還是第一次食

像一座山的龍蝦,還有大大隻的龍蝦拑

當晚是否龍蝦做主題,除了凍食外

還有熱食的龍蝦蕃茄粥

龍蝦意大利粉

連麵包都有好多款式,超吸引,但最終靠意志忍了口


即開生蠔

多款壽司


刺身就只有兩款,很大路的三文魚及吞拿魚

Cool cut
 

沙律區


一排長熱盤區

燒牛仔肉

燒排骨

一大窩的西班牙炒飯

到甜品區,每件也很精緻




六款Movenpick
 
 
除了雪糕外,還有雪米糍

龍蝦雖然不多膏,但肉質很彈牙


龍蝦拑更鮮甜、啖啖肉

牛、豬、羊岩埋我這食肉獸

食左5個半雪糕,好滿足

信用卡有85折,折後的差價,都可以夠多一個人食

33 則留言:

  1. 五個半雪糕,好誇張啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次算少,幾先日又食buffet,食左8球

      刪除
  2. 睇黎主打海鮮, 仲幾新鮮, 唔錯!你竟然晒命食5.5雪糕,仲可以咁瘦!!!!可恨我飲杯水都肥, 眼紅呀!!!

    回覆刪除
  3. Yamm唔係幾夾我口味反而The Market更得我歡心呢^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對海鮮一般,所以我覺得兩間都差唔多

      刪除
  4. 早到時的龍蝦山真係好震撼呢~~~ :D

    回覆刪除
  5. 好多龍蝦呀 ,我流口水了

    回覆刪除
  6. 龍蝦啲肉好彈牙,正呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好正架,不過食左一隻已半飽了

      刪除
  7. 好鍾意座龍蝦山呀(尖叫中)!!! 好少咁多熟食都會覺得啱食同吸引,尤其係排骨呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度真係幾多龍蝦架,食幾隻都回本啦

      刪除
  8. 回覆
    1. 唔算多啦,先幾日又食buffet,食了8球呢

      刪除
  9. 嘩,正到暈!媽媽做咩大生意呀,嘻嘻嘻
    我好期待返HK食buffet...呢邊個D,吾得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咪賺錢生意囉:p
      妳返黎早D話我知,等我搵間好的同妳食

      刪除
  10. 真好,有食神~~~龍蝦個樣好掂咁...........不過我未去過yamm食~~~~

    回覆刪除
  11. 款式相當多喎! 食客坐嘅地方好似暗左啲, 唔夠光線.

    回覆刪除
  12. 大大啖龍蝦肉....好味呀 !!
    又有雪米糍....怎忍得口, 又一定飽到....頂住嗰胃 !

    回覆刪除
  13. 我鍾意食龍蝦,你好犀利,可以食咁多雪糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個日冇乜食力,已經食少咗雪糕啦:p

      刪除
  14. 呢餐一定飽到頂心口啦 hahahahaha~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 連第二日早餐都唔係好食得落tim

      刪除
  15. Oli:
    ~你媽媽還是在職人士, 還做了大生意, 真係好有事業心!!
    ~依間自助餐, 雖然好似貴, 但食物選擇靚料.

    回覆刪除