2010年2月23日 星期二

加油!大胃!

約了大胃仔食飯,佢好有心,知道我鍾意食甜品就揀了 Saveur de France,真合我心意



對上一次同佢食lunch應該係Shake'em Buns,原來已經是兩年前的事了,同佢算傾得埋,我已把佢當作我細老看待,而且我地還是同名同姓,大家都是LSW

叫了兩份set

一份是吞拿魚沙律



另一份是蝦三文治



set有湯及甜品選擇,有我在當然揀甜品啦

一個是Eclair Cafe,我覺得不錯,中間的咖啡味吉士好甜美,不過大胃嫌太creamy呢



另一個是Chocolate tart,朱古力不重,只得一個甜字,tart底又唔夠鬆化



Croquant aux 5 chocolats好吸引,可借唔包set當中,唯有再散叫。果然不同很有層次,濃度又夠




之後再有餐茶



食完呢餐後,更加了解佢,我衷心希望佢幸福

加油丫大胃

 

沒有留言:

張貼留言