2010年2月3日 星期三

四個女仔吹吹水

約了Janice、Joyce、Yan去BLT Burger,食下野吹下水

BLT Steak格局有點相似,因不設訂位,我就早一點去到,Janice及Yan隨後也到





大家等Joyce期間,叫了Oatmeal chocolate Cookie & Mozzarella stick來醫肚



Cookie是煙韌微脆口感的美式曲奇,我興趣一般,而且又有我勁抗拒的cinnamon



Mozzarella stick外層炸得香脆,而內裡既鬆軟又煙韌


大約8時Joyce終於趕到,開始我們的晚餐,因為我們主攻甜品,所以只叫一個Combos(包burger、薯條及汽水),有三款選擇,最後揀了最傳統的Classic burger、加$25轉了Mocha Mudsilide的奶昔

侍應哥哥好好人,我地影完杯奶昔後,將一份為四,上層的cream好明顯再重新吱過,不過很重奶味,可能太多cream關係,完全感覺不到mocha存在


侍應哥哥又好好人,再將Burger一開4份,每份也很平均。但味道沒有什麼特別
配上肥仔薯條,條條肥大肉厚,份量又多,我地4個女仔無法消滅


Chicken Wing有水牛雞翼及BBQ兩款,一客8隻或15隻,我地要每款4隻。大家都認為BBQ較好食,水牛個隻味道酸了一點,又沒有辣味



cup cake有三款,本來我地只點了chocolate的,但係侍應哥哥送多個carrot俾我地試,兩款造型都好靚



Brownie配雲呢拿雪糕
暖身的brownie與雪糕混合,口感超正


Chocolate Praline Cake配雲呢拿雪糕
朱古力不濃,花生/榛子比較更濃,質地怪怪,我不太喜歡


侍應哥哥超級超級好人,一客三球的雪糕,又送多我地一球


雖然食物味道一般,但服務就超級滿分

4 則留言:

  1. 送咁多甜品/雪糕, 我都同意服務真係好好!!
    [版主回覆02/10/2010 22:05:00]希望我地次次都有甜品/雪糕送

    回覆刪除
  2. 靚女係唔同d 不過, 連飲品都肯幫忙一分四, 好難得呢!!
    [版主回覆02/10/2010 22:05:00]如果妳去,可能唔駛錢tim ar

    回覆刪除
  3. 真係人都唔影張!!!
    [版主回覆02/10/2010 22:04:00]佢地唔興架

    回覆刪除