2016年1月18日 星期一

預祝聖誕

1212(星期六)


每逢聖誕前夕,必相約好友行街、食飯直落,是日食飯地點是北京道1號的Aqua


早幾前年生日慶生亦來過,當時夏天日長夜短,可由日光食到天黑,但現在6點已夜幕低垂,看出去已是燈火通明


雖是西式Fine Dinning佈置,客人可選擇西式或日式的美食,我同朋友不約而同點了日式,原來吃日式沒有附送麵包,多口詢問下侍應哥哥端上來一藍熱烘烘的麵包

燒牛柳配牛油汁,牛柳燒到5成熟,非常恰到好處,肉嫩細緻,每口也輕易地撕開,肉汁亦豐富,過後仍可保存肉香在口中,而且每塊牛柳夾了薄青瓜相間,淨化了油脂感

原本對燒銀雪魚大蝦天婦羅明太子醬不抱有期望,厚厚的銀雪魚肉,入口嫩滑無比、魚油甚豐,又再一次大大加分;大蝦天婦羅亦來得彈牙,只是稍欠點脆口

始終這不是食韓菜的地方,不會要求這道和牛泡菜炒飯帶來什麼驚喜,水準算是不過不失

紅酒啤梨配搸子忌廉伴山葵朱古力及白松露 ,松露失蹤了?立即請經理過來解說,原來師傅一早已將白松露與朱古力混為一體,味覺笨拙的我們,吃不出其味道,最後要經理即席刨上一片片的松露,才可吃到菌香泗溢的氣味

最後的蜂蜜、芒果及朱古力雪糕來個完滿結局

11 則留言:

  1. 呢餐有景、有美食、仲有美女,好得喎! ;P

    其實我覺得阿餐廳經理都幾好喎,會即刻去刨松露俾妳哋,而唔係死雞撐飯蓋亂講一堆廢話敷衍了事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美女?妳講我地呀,哈哈
      係呀,好彩佢刨俾我地咋,如果唔係會取消囉,呢個甜品要二百幾蚊架

      刪除
  2. 呢處景靚,加上美食,好享受呢!

    回覆刪除
  3. 日式野好似好d, 佢D西餐好麻麻。不過麵包籃就好熱辣辣, 好味道! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 西餐好耐之前食過已經唔太記得啦,不過麵包就同樣咁好食

      刪除
  4. 個景好靚
    問完都比麵包,服務好唔錯

    回覆刪除
  5. 服務水準不錯如果唔係比著我會即刻取消那紅酒啤梨

    回覆刪除