2016年1月25日 星期一

午後綠茶

12(星期六)


偷得浮生半日閑,來個悠閒Afternoon Tea



以往渴的是Earl Grey,今天打破慣例來個4季綠茶,呷一啖不是清純,它帶點果香,還是死心眼好一點

三層高的精緻點心


最底層是迷你鹹食


我至愛的鬆餅


附上鬆餅三寶 clotted cream、士多啤梨果醬及無花果果醬


幾款美味的甜點


最後還送了朱古力churros
       
已經第三次來,每一次也保持水準,與酒店品牌同一樣不會令人失去信心

17 則留言:

  1. 香港嘅四季食物正過多倫多嘅好多bor,不過感覺上香港四季嘅下午茶環境又好似casual咗D,唔知係咪唔係坐梳化嘅關係呢! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. casual得黎我覺得幾舒服喎
      多倫多個間好formal架?

      刪除
    2. 似平時下午茶嘅環境多D囉!

      妳嚟嘅話,我同妳去吖!

      刪除
  2. 鹹食中間好似蛋糕果D係咩嚟架?

    回覆刪除
  3. 3層之中我都最愛鬆餅,佢D咸點好精緻

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咸甜都好味,不過最愛都係鬆餅

      刪除
  4. 鹹食中紫色個件好特別呀~~~

    回覆刪除
  5. 迷你鹹食紫色那件好美什麼來的

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 每次食tea都係佢塞飽我,不過我又好鐘意,唔捨得唔食

      刪除