2013年11月22日 星期五

欣圖軒

101(星期二)

近年的國慶日,媽媽也會約埋舅父一家飲茶慶祝














 


今年揀了欣圖軒,爸爸、老公竟然記得這裡曾翻身過,原來他真是剛剛才翻身重開業呢

















雖然在地下,但也要求了窗口位,感覺份外開揚光猛


我的表兒甥森森已兩歲人仔了


餐具高雅得來不會俗氣


甜蜜香脆的琥珀合桃,十幾人只有一碟,令到個個也忍口


例必要的蜜汁豚肉叉燒,色澤鮮艷又帶焦香、肉質肥瘦適中、甘香鬆化,真是滋味無窮


晶瑩剔透的蝦餃,皮薄饀爽


我最喜歡的蟹皇燒賣,粒粒鮮美飽滿


香芋火鴨雪山包是大家一致推介,酥皮外層黃金香甜,包身鬆軟,饀料是香酥的鴨肉,三者配合得宜,令人回味 


鮮蝦蟹肉春卷,炸得熱辣脆口,絕無半點油膩感


葡汁蘿蔔乾絲酥咬落鬆化無比,但葡汁略為重口味一些


紫棷菜鳳凰餃-紫色的賣相,已吸引不少女性客人歡心,以雞肉作饀,更為之健康

  
雞湯腐皮卷-我最欣賞是腐皮,豆味香濃很突出


蘋果黑菌石榴球-將黑松露混入點心中,增添貴氣


以上點心太精彩,令到這平平無奇的叉燒飽滯銷

高抄來個點心大合照  

 
吃飽點心,再來個干炒和牛河,河粉炒得細滑、不油

荷葉飯,飄來陣陣荷香撲鼻,香味同時也入飯身裡,又粒粒爽口分明


其實有好多款甜品也很吸引,但個個也食不下,最後以奶皇麻棗作完結,咬落脆皮香口,失敗在於奶皇,不香不甜

食飽後快快趕入元朗,接下場

34 則留言:

  1. 原來你地全家都係食家黎架喎, 真係好呀, 成日可以約埋一齊食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係唔係啦,D老人家唔鐘意戶外活動,想大家聚會就唯有食食食囉:p

      刪除
  2. 點解妳好似永遠都食唔完?勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係食唔完啦,日日都要食飯架ma:p

      刪除
  3. 聽到個名都想食,香芋火鴨雪山飽!

    回覆刪除
  4. 你影相好靚呀,睇到我好想食呢~~

    回覆刪除
  5. 欣圖軒和國金軒, 那間點心好啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只去過國金軒晚餐,未食過點心丫
      而欣圖軒就食過幾次點心,晚飯就未呢

      刪除
  6. 好吸引呀,睇見都想食埋一份

    回覆刪除
  7. 最初睇張相相以為森森係Matthew仔潻 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係兩歲,不過森森就大Matthew仔兩個月
      個日見完森森後,下午就了去Yan家見M&C

      刪除
  8. Oli:
    ~你屋企人同樣識食!! 依餐茶,啲點心都好別緻, 好有特式!! 我鐘意依啲特別少少酒樓食點心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係為食之家ma,依家出黎聚會大多都係飲飲食食
      其實我反而鐘意推車仔個D傳統酒樓喎,不過依家香港買少見少了

      刪除
  9. 葡汁蘿蔔乾絲酥, 真係一絲絲卷著, 好精緻 !

    回覆刪除
  10. 點心好吸引呀!好耐冇去飲茶食點心添!

    回覆刪除