2013年11月18日 星期一

Mango Tree


925(星期三)

另一好姊妹Mandy生日,主角提議Mango Tree,即是一沉,因為年初食過,除價錢外,食物質素比起泰國實在相差太遠了,不過壽星話事,當然沒有異議












 




一入坐已有驚喜位,因為主角訂位時沒有要求窗口位,最後竟然可安排到,立即加分及後食物出乎意料的驚喜
 


生蝦刺身-生蝦大隻爽甜,辣汁魚露更帶出它的味道提升


軟殼蟹青芒果沙律是我的最愛功,蟹炸得酥脆,酸酸辣辣的沙律非常醒胃,我幾乎將它清碟


材料十足的冬陰功,香、辣、酸得宜,不會偏重一方 

對這個限定推介的咖哩蟹肉麵包有點失望,圓圓的法包不夠香脆,咖哩甜味過重,缺乏香濃,唯一可取是啖啖蟹肉不絕
 

香港很少機會食到椰菜苗,我每次見到一定點來試下,話明""不用多講定是青蔥嫰綠,爽嫩可口 



蟹肉炒飯-飯粒較為濕潤一點,但香味搭夠,而且啖啖絲絲蟹肉


我不愛的椰汁班蘭千層糕,還是留quota食以下兩款甜品


自家製荔枝、芒果雪糕十分討人歡心,像荔枝般清甜,但沒有荔枝的燥火;芒果香甜鮮味,像是食出啖啖新鮮果肉



雖然芒果糯米飯上次食過又淋又濕,但沒法子,因為我對這甜品情有獨中,今次就俾一次機會佢。幸好有進步,總算保留泰國的水準,糯米煙韌又嚼口,只為芒果不夠香甜,對我來講沒所謂,因為我只愛糯米


最後的驚喜位是,5個人只食了$1470,與之前相比,以前平左,食物及服務亦都俾以前好,價得推介
 

39 則留言:

  1. 我上次都是年頭食 的確不般的 幸好有進步

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時去真係驚又"乃"野架,好彩都有進步,有下次

      刪除
  2. 成餐都係蝦蟹, 正呀! 不過好似樣樣細細碟, 夠唔夠飽呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飽架,D野都溜架,雖然每款份量唔大,但5個女仔都夠食

      刪除
  3. 好多海鮮喎!仲有3款蟹!又真係唔貴喎!抵食!

    回覆刪除
  4. 藍色嘅千層糕第一次見, 係咩味架?? XP

    回覆刪除
  5. 咁又唔錯,每人$300有找 :) 不過嗰舊紫色糕個色好假....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好怕食椰汁味的甜品,所以冇食個紫色糕,所以都唔知呢個係咩味

      刪除
  6. 自家製的雪糕我都覺得好食,上次好似係食椰子味

    回覆刪除
  7. 泰國菜品道濃郁,很受港人歡迎呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我雖然好鐘意食,但係香港好少食,因為去泰國食個D真係又平又好食,香港個D冇得比
      講講下又想返鄉下tim :p

      刪除
  8. 睇你嘅介紹..........可以去吓喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳未冇去過?
      我今次去比上次有進步,值得一讚

      刪除
    2. 未呀..........見你咁講...........第時可以考慮去啦~~~~~

      刪除
    3. 去試下啦...不過佢冇BKK咁好食

      刪除
  9. 可能要冇期望先有驚喜.

    回覆刪除
  10. 5人食。。。食物似乎少左D,夠飽嗎?

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 飽丫,好飽
      其實D味濃,所以都幾溜架

      刪除
  11. 這店聞名已久......越來越進步....好呀 !

    回覆刪除
  12. 呢間一定要試,地點同食物都好吸引呀!
    好想試生蝦!

    回覆刪除
  13. 椰汁班蘭千層糕點解係藍色呢? 有d詭異呢.....

    回覆刪除
  14. Oli:
    ~其實,你話聽到Mango Tree個心沉一沉. 但我覺依間Mango tree無論係裝修和食物貌相, 都很不錯!! 不過老友聚, 至在傾計, 多過食飯啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前試過唔好食架,不過今次食落又好OK喎

      刪除