2014年2月12日 星期三

元旦日

11(星期二)

元旦日瞓到黃朝百晏,係屋企Hea下才出街食late tea / early dinner

本來首選ClAK,但開私人派對;次選Liberty是日day off;再去IFCRed Bar又未開、lsola就只有提供小食

最後選擇就去了Cafe Costa 多謝OR提示,原來餐廳在連卡佛裡面的



 Outdoor已坐滿,唯有坐inside

其實餐廳內環境很普通....咦!見到明星喎,係我小學時偶像鄧萃雯(藍色包包前面個果),薄薄脂粉都OK


是否是尷尬時間,我見OR有人lunchdinner的麵包籃有45款之多,而我就麵包只得兩款,不過就好好食


我個杯Berry Blossom有藍莓、菠蘿、橙等等,香甜又帶清新;老公的雲尼拿奶昔同飲鮮奶沒有分別


見到Menu有法式洋蔥湯以為好開心啦,點知@@......高湯是牛肉湯底味道好鹹,洋蔥味缺乏。8個月後我要飲正式的法式洋蔥湯


好怕太多沙律醬的Caesar,而三文魚牛油果凱撒沙律醬汁又適中,羅馬生菜夠清爽,麵包糠又香脆


Fish & Chips


怍看是炸雞的炸魚,外脆內滑,炸粉又不多;薯條更是熱辣、香脆,好難停口呢


看似乾乾的蕃紅花意大利飯,估不到入口的creamy,醬汁完全融入米飯中,但飯米仍保持咬口,美中不足就是略鹹


餐廳的甜品不太吸引,但無甜品就什能完滿,最後去了Amanda,揀左Mille FeuilleChado


咁樣過左個新年啦,要一個月後才有長假放

34 則留言:

  1. 你地8月去法國呀? 太令人羡慕喇~~~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我之前睇左妳個blog,打算去老佛爺食呢

      刪除
  3. 8個月後...就開心啦~~
    1個月後又返鄉下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦!妳咁好記醒既?
      鄉下仲係黑色警佈,所以唔返至啦,今次改去Bali

      刪除
  4. Oli,
    -新年期間, 要諗咁多間餐廳, 最後先去到一間食飯! 好彩香港多餐廳選擇咋!講真突然轉plan, 都幾頭痛!好彩最尾都食得幾舒服
    -八月就去法國, 太開心. 你一定好鐘意當地嘅美食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩中環都算多選擇,都可以諗到一間半間既:p
      我期待當地美食外,仲期待當地LC,hehe

      刪除
  5. 嘩去法國真係未出發先興奮

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過都有D矛盾呢,因為會掛住兩隻仔

      刪除
    2. 所以我養咗車車後就冇去過旅行^0^

      刪除
  6. 件炸魚又真係好似炸雞! XD

    回覆刪除
  7. 你好快就去法國啦!!黎緊仲有bali呢
    我都好想plan呀...但未得

    回覆刪除
  8. 這是一篇喑閃文呢,嘻嘻!真令人羨慕呀!去法國要食Amorino嘅gelatos,仲要係食cone,好睇又好食架!:)

    回覆刪除
  9. 去法國咁正,我都好想去呀!美國表妹有fd在西班牙北部,佢地今年夏天都會去南法,考慮緊join 唔join 佢地。

    回覆刪除
    回覆
    1. BILL 媽你又想獨留兒童在家呀?? @@

      刪除
    2. 去啦去啦
      係喎!Bill媽妳去旅行邊個睇住bill bill ar?

      刪除
  10. 8月......好快就到啦, 預先祝你旅途愉快 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,仲要等好耐丫
      btw多謝妳先:p

      刪除
  11. 你就好,有得去旅行。 我地去法國meet up, 哈哈哈!

    回覆刪除
  12. 個意大利飯睇到都口水直流呀!!正啦, 又有遠行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過仲要等多幾個月才有長旅行呢

      刪除
  13. 講起鄧萃雯,我覺得你同佢有少少似,佢曾在商台主持過節目,個時我開始覺得佢識做戲。
    祝你情人節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,妳真係睇得起我,佢靚好多,我記得佢第一套戲係古裝劇覺得佢好靚

      刪除
  14. haha, 樓上都講得幾o岩, 妳同鄧萃雯都係眼大大有d似呀!
    又有得歐遊真係好開心囉, 有排妳食啦~~~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想好似佢咁靚:p
      妳個希臘之旅plan成點呀?

      刪除
  15. 今個農曆年真係來得快 走得快 , 話咁快又完咗. 好快又到復活節假期 ^^

    回覆刪除