2014年2月3日 星期一

Chrismas Lunch

1219(星期三)


每年近聖誕到會約好友Gloria出來行街食飯預早慶祝,可惜今年為了兩隻仔,搞到我做了甩底王,之後大家都就唔到時間,唯有食個豐富聖誕lunch當慶祝

有朋友話PP的聖誕裝飾最靚,但我成日經過都唔覺得

雖然我成日經過,但對上一次來Grappa's,都唔記得幾多年前了

出了個聖誕Set lunch,份量不少,而且每道也有好幾款選擇


我地都要了三文魚凱撒沙侓作頭盤,雖然是頭盤,但份量絕不戲場。三文魚大塊又算厚肉,最重要是沒有多餘的沙律汁


我的主菜是Medium牛柳


 
完全似是港式餐廳貨式,雖然是我要的熟度,但肉質鞋口,肉味又欠奉

Gloria 因為要應節,所以她的主菜是火雞,由細大到都覺得火雞係最唔好食的聖誕食物,而這個亦不例外


到甜品啦,紅酒啤梨杏仁撻伴雪糕來個酒香、鬆化、甜蜜的口舌滿足


還有Grappa signatureTiramisu,只是一般啦,不過比pizza express


其實這個聖誕set,同平日一樣有頭盤、主菜、甜品及餐飲四道菜,但就平日貴了$100有多,加一後要$320

24 則留言:

  1. 對pacific place印象就係好高級,由食到買都係既名貴又昂貴,不過無諗過會有餐廳食物質素一般嘅情況出現,唔知係咪同set menu有關呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實依家香港好多商場都變左好high class mall啦,因為要迎合D自由行囉,乜都俾佢地買貴晒><
      其實以前Grappas幾好食架,都估唔到依家變成咁

      刪除
  2. 聖誕? 過左一排啦喎, 中國新年都到啦, 嘻嘻。
    個牛真係睇得出好 hea.......失敗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有仲好幾篇12月都未出
      塊steak好唔掂,嘥晒我quota

      刪除
  3. 呢個x’mas set好唔抵!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 過時過節乜都貴,而且又唔好食,真係唔抵

      刪除
  5. 我上次去Grappa's我估有十幾年.

    回覆刪除
  6. 呢餐lunch真係有D唔抵喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...過時過節都係唔好去呢D餐飲,"略"水又唔好食

      刪除
  7. 上次去尖沙咀間Grappa的牛好似得好多, 而且唔駛咁貴!! 不過x'mas始終貴d架啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,過時過節乜都貴,我見到有人散叫pizza都幾吸引架

      刪除
  8. 三文魚凱撒沙侓好似幾好味.

    回覆刪除
  9. Oli:
    ~唔知係咪大節,啲大廚要放假, only啲細廚整野食, 所以啲食物質素唔太有水準!!
    ~不過,同friend聚下, 依個環境都幾舒服嘅!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,大廚放假妳都諗到,不過我估唔係掛,個日weekday來的
      但妳又講得啱,座得舒服,是傾計好地方

      刪除