2014年2月28日 星期五

豪火鍋

119(星期日)

人多敘會也有頭痛的地方,因為我地人多細眾,要容下16人的大枱,未必間間中菜館都可以做到

經過多番考慮後CEO決定選豪火鍋,原來是鮑魚一哥開的新店

可能少客的緣故,星期日全面只有56枱客,安排有間VIP房,等我地自成一角


麻辣豬耳


胡麻凍豆腐


麻醬青瓜


沙薑雞


雖然全晚只有幾枱客,但食物珊珊來遲,出得好慢,兩個鍋已滾到爛,配料仍未到

蕃茄豬腳仔湯


麻辣豬軟骨湯


我地落了兩、三次單,差不多每種也要兩份,真係多到擺唔落


火鍋應當最受歡迎的是牛肉,但這兩個安格斯及本地手切肥牛一點牛味欠奉,也有根


豬潤、牛舌心


油炸鬼釀蝦餃、四寶丸、手打墨魚丸、鹹蛋墨魚丸


最特別當然是鹹蛋墨魚丸啦


麻辣火鍋必有的牛餐肉,入口已知這個不是平價貨


鱔片、脆肉鯇、鯇魚腩、黑柏葉


片頭、韮菜餃


栗米、蘿蔔、萵荀、油墨菜、炸響鈴


要數最受歡迎係稻庭烏冬,一客3個,要了4客一共12個,通通都給我們消滅,以為配麻辣湯底可帶來刺激滿足感,原來用蕃茄湯底更來得甜美


食飽飽又到切蛋糕環節,生日蛋糕是東海堂新產品紫薯蛋糕及甘薯撻,對蕃薯做出來的甜品一向麻麻,其賣相更是假,所以只是試一啖而已 


其實食火鍋都係個句,材料新鮮、靚,基本上不會太差,因為沒有什麼難道可言

17 則留言:

  1. 咁多人分吃,好唔好食都咁開心啦!
    咁個鹹蛋墨魚丸掂唔掂呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯丫,同一班好朋友食特別開心
      個鹹蛋墨魚丸都唔錯架

      刪除
  2. 雖然牛肉唔靚,但啲手打乜丸物丸脆肉鲩蟮片就夠哂吸引喇。

    回覆刪除
  3. 其實打邊爐最正都係去劉魚頭, haha~~

    回覆刪除
  4. 多人食嘢真好可叫多D款食^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多人食就有呢個好處,兩個人真係食唔到D乜,尤其我咁細食:p

      刪除
  5. 回覆
    1. 我地人多細眾ma :p
      不過個晚真係好飽好滿足

      刪除
  6. Oli:
    ~火鍋用料鮮, 真係成餐火鍋, 都好好多!! 喜歡香港啲火鍋用料, 好特式. 油炸鬼釀蝦餃和鹹蛋墨魚丸. 如果我依邊有都想食.
    ~東海堂啲蛋糕幾創新....味道好唔好, 我就唔知, 但 起碼有啲特式, 唔會悶!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能香港多競爭啦,所以好多餐廳都要諗D新花款來吸引客人
      個蛋糕麻麻啦,可能我唔鐘意食蕃薯甜品啦,不過學妳話齋,特別唔會悶先囉

      刪除
  7. 佢D食材又幾特別嫁WO,但牛牛冇味就可惜左少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 個牛真唔掂,好彩有其他野補救咋

      刪除
  8. 好豐富, 油炸鬼釀蝦餃未食過啊 , 睇你blog最開心係~成日可以見到d特別菜式.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意睇妳blog,但點解呢排有寫呀?

      刪除