2014年2月10日 星期一

心有不甘

1225(星期五)


是日聖誕節,起身已是中午,終於來個late lunch,一起身時好想食Benedict,係OR搵到Mano


外賣的蛋糕、麵包相當吸引



聽說老細是韓國人,樓上也開了一間韓國餐廳



睇了Menu多次,都不見Egg Benedict兩個英文字,再問一下原來是日聖誕假期,只提供聖誕set a le carte,沒有brunch供應,十分十分之失望,有點想走的衝動

食唔到Benedict唯有食Mini burger
 

漢堡扒雖有肉汁,但肉質有根又有點韌


侍應哥哥推介的meat ball


肉丸鬆化,用新鮮蕃茄打成的茄醬,香味濃稠,不含半點人做色素,果然無介紹錯,如配意粉更加一流


這兩杯很香濃的朱古力味,我懷疑自已是叫錯了朱古力,而不是Mocha


一個$35xlunch價錢可接受,不過食唔到我最愛,就心有不甘

29 則留言:

  1. 食左咁少野都要$35X, 聖誕真係搶錢節日呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實假期都夠咗比平日貴,不過最唔開心食唔到我想食嘅嘢囉=_=

      刪除
  2. 呀,本來想食既野食唔到又真係幾失望,我都試過。 算啦,唯有下次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超失望,不過我下次唔會幫親佢lu

      刪除
  3. $35x都貴喎... 不過聖誕節冇計啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕節最有洗錢意欲haha~~

      刪除
    2. 其實假期都夠咗比平日貴,不過最唔開心食唔到我想食嘅嘢囉=_=

      刪除
  4. 大節期間,食野真係貴D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實假期都夠咗比平日貴,不過最唔開心食唔到我想食嘅嘢囉=_=

      刪除
  5. 回覆
    1. 我估平日lunch應該冇咁貴,你搵日去試下:p

      刪除
  6. Egg Benedict....好正呀 , 無得食, 就真係可惜一點.....
    下次再去啦...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,好失望tim
      下次⋯未必去呢間lu :p

      刪除
  7. 有其他正正食物補償返弱小心靈都好過無丫!

    回覆刪除
  8. 我係屬於"壞客人"類型,咁嘅情形我通常會走!
    極其量求其食DD埋單再去第二到食過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一心一意想食既野食唔到,唔走人唔算系壞客人 ^~^

      刪除
    2. 都好有人安慰下^^,我身邊有朋友覺得應該留底,最多無下次,其實我都明佢哋嘅意思,不過,好掃興家嘛!

      刪除
    3. 當個一刻好想走㗎,但之前個侍應哥哥好用心的介紹,唔好意思走囉

      刪除
  9. 貴得來吃唔都想吃嘅食物,比我都會唔甘心呀!

    回覆刪除
  10. 去到食唔到想食嘅嘢,真掃興。

    回覆刪除
  11. Oli,
    -香港好似好難搵Egg Benedict, 見你唔止一次搵Egg Benedict.
    -同埋hk食嘢貴好多,但個肉丸唔錯.
    -仲有啲包點不錯, 做咩唔食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家叫左多左好餐廳有得食Benedict,不過唔係間間都做得好食囉
      當時想去第二場,所以留肚冇食丫,下次搵機會再試佢包點

      刪除
  12. 食唔到egg benedict唔係一個損失, 因為唔係超級極度好食
    其實我覺得呢間野有D overpriced

    egg benedict呢,反而個人喜歡soho 一間......不過係食素o既,哈哈 :P

    回覆刪除