2014年2月19日 星期三

兩兄弟

Hi,又係我...契B哥 


後面個幅晝係我細個時黎架,係Lillian ee畫架

 
 我最鐘意扮傻仔,等爸爸媽媽摸我肥腩
 
 
又鐘意扮萌,叫媽媽鍚我

 
呢個係我細佬...細B 
 
佢唔百厭時都幾英既
 
但都有樣衰時候...哈哈

 
細B:我邊係樣衰啊,係眼瞓之ma

 
 哎呀!你地兩兄弟唔好嗌交啦,想激C我咩
 
 大、細B:媽媽我地冇曳曳

我地仲打算將ee們俾我地的利事錢送俾有需要的小朋友丫
 

44 則留言:

  1. 早晨呀契B哥, 細B仔! 契B快D教下細B賣萌絶技... 反肚肚啦~ 好想黎同你地玩呀! hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi哈碌媽媽,好耐冇見哈碌啦,快D update哈碌D近況俾我地知啦
      隨時歡迎妳地來同佢地玩丫

      刪除
  2. 我隻狗都鍾意反肚架, 不過冬天就少左

    回覆刪除
  3. 契b識得賣萌多d~~~~~好多張相都好cute~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實細B都識架,不過一舉機佢就郁,影唔到呢

      刪除
  4. 好喜歡貓眼圓碌碌....好鬼精靈...!!
    又好 Q 呀 !

    回覆刪除
  5. 哥哥對眼特別圓,好精靈,細佬有個虎樣,大個仔會好英。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩個對眼都好圓,不過細B D動作太快,好難影

      刪除
  6. 之前細B剛來你屋企仲係瘦瘦, 而家面形就黎拍得住哥哥.....咁圓!...哈哈...哥哥個樣成日扮到一副無知,肯定剛做錯事..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 細B剛去我屋企就病,當時得2.0x kg,尋日剛去診所打針時磅,已經有4.3x kg啦
      契B平時個樣惡惡地,其實性格蠢蠢地好似恰;而細B成日扮可憐,但不知幾醒

      刪除
  7. 兩兄弟好有善心喎,抵你媽媽咁錫你地倆個呀。

    回覆刪除
  8. 契b哥第一張相清減咗? 定係張相拉長咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢差唔多咋,我希望佢再瘦少少就fit啦

      刪除
  9. 原來哥哥的萌樣都電死人嫁

    回覆刪除
  10. 契b 個樣次次影岀來都係咁cutie

    回覆刪除
  11. 細B大隻咗好多呀 , 同契b FD 咗未 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢重咗2kg啦,佢好鬼大食㗎
      佢地相處都ok嘅,又時都一齊玩,但又唔係話好fd個隻囉

      刪除
  12. 契B第一張相相好似清減咗喎!
    其實佢哋相處到都好好啦,最緊要唔好大打出爪 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?我覺得契B身型同之前差唔多咋,可能角度問題?
      都係㗎,佢地唔大打出手,我都總算安樂D

      刪除
  13. 契B個樣成熟左好多,唔通系因為多左個細佬? XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢大個仔啦ma,所以咪成熟咗啦,嘻嘻

      刪除
  14. 契B & 細 B 都好好好好好可愛, 唔洗爭啦 ^_^
    貓仔細細就識得做善事, 抵鍚

    回覆刪除
  15. 契B有大哥風範呢!又乖d咁!

    回覆刪除
  16. Oli:
    ~你啲對白寫得好好, 我都笑住睇!!
    ~大細契都幾和陸!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞,嘻嘻
      佢去都叫做相處ok嘅,唔會打到七彩

      刪除
  17. hehe, 睇住佢地兩兄弟, 有時真係覺得幾似MC兩兄妹, 感覺好得意!! :)

    回覆刪除
  18. 賣萌契b眼仔碌碌超可愛,反肚呢招係貓奴都頂唔順

    回覆刪除
  19. 哎呀!加左貓我都唔知, 一定要追下卜先得!

    回覆刪除
  20. 我估佢地相處得一定唔錯啦!

    回覆刪除