2014年3月10日 星期一

甜蜜蜜

34(星期二)

是次又多謝Elsia邀請再來到HeSheEat

不用我再作多介紹,相信有不少甜品達人都會潮聖過 

雖然短短開業半年,但每晚也坐無虛席,比我早幾個月前來時更旺場


好鐘意它的玫瑰金吊燈,浮誇得來又極具型格 



上次飲了瘦身茶,今次豁出去要了熱朱古力,像cappuccino打入奶泡,令濃稠的朱古力增添滑溜感,輕輕呷一口立即暖入心


香蕉朱古力奶昔濃度就比不上熱朱古力,當然凍飲會削弱其濃度,但這個好明顯失去了香蕉與朱古力之間的平衡


芒果雪芭茶、士多啤梨雪芭茶


先由檸檬忌廉班㦸卷開始,甜蜜帶清新,Crepe皮、乳酪雪芭、檸檬醬、蜜糖脆脆不假手於人,全是自家製出品,一個完美的組合


大口氣的說除Cova外,不屑其他的栗子蛋糕,吃了一口這個MontBlanc之後立即深深愛上它


濃郁的栗子蓉入口細滑,加上綿綿的蛋糕及蛋白脆脆,層次豐富,令人回味無窮,大家也忍不住encore


雖然上次試過特濃朱古力慕絲,今次仍有驚喜,朱古力慕絲、鬆餅、雪糕、忌廉及拖肥醬,融合濃、脆、軟、滑、香,有著不同層次的變化,帶來口感的滿足


亮麗粉紅的櫻花草莓奶凍,是一個俘虜女性的甜品,我對它又愛又恨,愛它有著士多啤梨香甜,恨它搶走櫻花的特有味道


柚子香橙凍比起以上幾款甜品,吸引力大減了,無疑是清新,可惜柚子味道未見突出


士多啤梨好像與情侶畫上等號,特為情人節限定的士多啤梨撻,如錯過了214日,也可以在314日的白色情人節來補償,而推出期至到3月中


焦糖日式芝士蛋糕是我指定點的,除了可食到傳統的日式芝士蛋糕,用份子料理打出的芝士泡沫,芝士味濃但來得輕型,絕無膩滯


大家拍案叫絕的榛子朱古力心太軟


香濃的朱古力醬不停湧出來,配以清新的椰子雪芭,每一啖也給人幸福滿瀉感覺,絕不令人失望


最後的士多啤梨hotcake,厚厚鬆軟、充滿蛋香的熱鬆餅點上香甜蜜糖作為今晚的句號


這樣高質素及賞心悅目的甜品,真是在旺角區少見,雖然是偏望離旺區,但每晚也人流不絶

31 則留言:

  1. 真係冇介紹錯! 好想再去食呀!~

    回覆刪除
  2. 栗子蛋糕我好鍾意o架!因為愛食栗子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好愛栗子,但唔食栗子的甜品,不過呢個真係正

      刪除
  3. MontBlanc咁正我嘅must eat list又多一間正店呢^0^

    回覆刪除
  4. 嘩,yummy..... 唔知幾時有機會,哈哈

    回覆刪除
  5. 我貪心D, 想食個士多啤梨hotcake,一人食一個厚厚鬆軟的, 夠晒充實

    回覆刪除
  6. 栗子蛋糕我又要食!!!佢真係好紅,我見身邊好多朋友仔都成日去食佢既甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個栗子蛋糕真係好出色
      難得旺角有咁有水準的甜品舖

      刪除
  7. 栗子甜點我麻麻,最有興趣係檸檬忌廉班戟同心太軟! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實栗子甜品我都係麻麻,不過呢個真係好好食
      妳有興趣個兩果更加係必食之選

      刪除
  8. 我都記得你之前介紹過呢間, 仲未有機會去tim, 你影d相好吸引!

    回覆刪除
  9. 好想食MontBlanc, 遲D要再去食呀!!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 有試過特濃朱古力慕絲
      https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1546170_575417742536207_357462645_n.jpg

      刪除
  11. 雪芭茶真係未試過呀!! ^0^

    回覆刪除
  12. d 甜品好吸引呀 [流口水ing]

    回覆刪除
    回覆
    1. 有酒店級水準㗎,去開旺角可以試下

      刪除