2015年5月1日 星期五

中伏

23(星期二)


Whatapp有個辣局群組,不定期來個辣局,今次地點是剛開張不久的亞寶麻辣


位置在尖東商廈地庫,店方為了引起大家注意,在近天花板位置裝了玻璃窗,但會令到街上行人一個不留意就會走光,真係要小心

環境佈置得鮮紅的,一來吸引食慾、二來彻合川菜麻辣火紅特色

每張枱面也有辣椒、花椒作裝飾,頗有心思 

先來幾碟小食,泡椒鳳爪,麻酸併重爽口入味,先是麻香,再慢慢慘出微微的醋酸

涼拌木耳

豬耳入口陣汗臭,我以為我有問題,原來大家味覺也一樣呢,當然要投訴啦,但換無可換,唯有要求消單

沒味道可言的麻辣雞煲

水煮魚所以桂花魚肉一夾就散開,沒麻沒香沒辣猶如一潭死水

肥腸味道尚可,但就得唔脆口

與餐牌賣相差好遠的脆皮腰麻香骨,是普通一碟酥炸排骨

酸辣粉食落有種羊羶味,羶頗重已蓋過了辣,還好我可以接受,不過真係估唔到一齊淨酸辣粉竟然是羶不是辣

大家當然還未飽,也沒意圖再加菜,寧願去其他地方溝貨

食物水準不值一提外,連服務也不見得好,翻睇OR食評,4個食評也是「一評家」所寫,不排除是做馬之嫌

9 則留言:

  1. 嗅汗味? 很難想像.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我就想講係有陣“叔“味,係咪好驚呢

      刪除
  2. 羊羶味 ?我會嘔架, 咁一定無下次啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Me too ar好彩我當晚吃了一小口就發現未致於要嘔咋

      刪除
    2. 如果係食羊我會鐘意個朕羶味囉,可惜係食麻辣薯粉,冇理由有個朕味

      刪除
  3. 呢個辣局好得人驚呀!豬耳有汗味,粉有羊羶味,還好妳無話D侍應有狐味ja!:P

    咁下場典5典呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,當時諗唔起“臭狐”味tim
      下場更係典啦

      刪除
  4. 食完冇肚仔痛都抺一把汗啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該個肚仲未飽先岩,食完都好似冇食過咁

      刪除