2015年5月18日 星期一

緣份...雞煲聚

48(星期三)


做朋友相識時間長短及年紀不是一個問題。我與Oph相識日子不算長,年齡更加....哈哈

但在緣份牽引下,我倆能成為好朋友(起碼我覺得):p

難得好友在港相約來個飯聚,可惜目標的餐廳去不成,就來個即興雞煲局

在荃灣、元朗也吃過不少雞煲店,66雞煲在尖沙咀、旺角已有三間分店,應該有水準不錯

走年輕路線,牆上晝滿有趣的公仔、漫畫


都是一貫的火鍋料

Oph先到,預先要碟麻辣鴨舌,我來到就立即有得食。每件入味,麻、香、辣並重,食後才有陣陣回麻感覺

來一jer淡而無味的檸檳

只有三個人,膽粗粗要個中辣的陸陸大雞煲,即是全只雞,份量比一般坊間的多,材料豐富,雞件斬得大大,啖啖嫩滑雞肉,汁味濃郁,層次感豐富,很有驚喜,之後再添的不是水,而是辣湯或雞湯,不會沖淡這個滋味麻辣煲

手切肥牛三併變了四併,除有三款肥牛外,還有牛肉粒,四款也不相百仲,肉味香濃

彈牙爽口的魚片頭

自家製響鈴

百花+咸牛肉芝士釀油條,百花釀食多,釀牛肉還是第一次,味道幾特別,不過我都係鐘意百花墨魚多一點

店方很慷慨,粒粒又大又厚切午餐肉,用來配麻辣湯,

薯粉又是麻辣鍋的好朋友,可惜一個不留神,大部份已溶了黐底

刺激過後,來一點甜中和,就過隔離舖的hesheeat,雖然已食過數次,但它的甜品仍有吸引之處


檸檬忌廉班㦸卷

蘋果綠金寶疏乎里

以上兩個甜品,仍保持水準。這個焦糖hotcake,較濕外,還有一種發粉/麵粉味

又飽又滿足的一晚,期待月尾再聚

18 則留言:

  1. 緣來沒法當嘛! 我覺得如果大家對某些經歷有共鳴會更加易成為好友啊! 祝OO友誼長存呢!

    係喎hesheeat都可以一試呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳^^
      緣份真係好奇妙,好似我地咁,相隔咁遠都可以識到,仲可以一齊食過飯tim
      hesheeat真係唔錯,去銅鑼灣仲有咸野食tim

      刪除
  2. 我都好鍾意66雞煲, 雖然佢串 (未食過66雞煲, 依個係廢人個poster :p), 不過雞煲真係有料到
    HeSheEat個Hot cake好正丫, 見到又想食了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 66有機會都想翻兜
      我想去cwb個間hesheeat多D,因為又可以食咸又可以食甜

      刪除
  3. 年紀從來都唔係做朋友既條件啦!!^^最緊要岩咀形!!
    檸檬忌廉班㦸卷果d醬係咪焦糖??睇相都好想食!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,做朋友唔輪姓別、年紀既,我覺得最緊要係緣份
      妳可以去銅鑼灣分店試下,唔駛走到去旺角咁遠

      刪除
  4. 祝你們友誼永固!我唔想做廢人呀.....嗚嗚嗚,..你地下次要帶埋我去呀..

    回覆刪除
  5. 我好怕食完雞煲再打邊邊, 太濃了, 都係甜品吸引 d XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完雞後溝番湯/水咪有咁濃囉,每次打完邊爐後食番個甜品先滿足

      刪除
  6. 可惜我嚟唔倒啦btw我都愛cwb hesheeat多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...係啦,真可惜...唔緊要我地大把機會
      星期五又有啦

      刪除
  7. 哈,我都有好多小妹妹朋友 同大姐姐朋友架:目

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都小妹妹朋友多D,可能我心智佢地一樣掛:p

      刪除
  8. Oli:
    ~個雞煲唔錯!! 我暫時未食過依款雞煲, 係咪食完啲雞, 加湯打邊爐?
    ~間甜品店, 你以前好似食過, 但我感覺退進咗, 由其是個PANCAKE!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間幾好食,我都想翻兜多次呢
      妳個邊係咪唔興架?
      食完雞,可以再打邊爐架,所以可以滿足兩個心願
      我都覺得冇以前咁好,不過都算好過其他甜品店架啦

      刪除