2015年2月25日 星期三

北京老家賀團年

217(星期二)


年廿九與一班好朋友去北京老家食團年飯

地下大堂電梯用手人繪上防古門

到了二樓電梯一出,看見牆上也有精細的壁畫,經過悉心佈置


以燈籠、屏風作佈置,古色古香,滿充足中國傳統民族色彩


連茶具、碗筷也極具特色

麻辣土豆絲有層薄薄的紅油包著,沒有酸、辣味之餘,土豆絲亦做得不夠爽口

山東手撕雞,雞肉偏乾口感普通,蘸點蒜蓉及豉油調製成的醬汁同吃,才令它「起死回生」

糖醋排骨乍看似是一道普通的炆小排,毫無吸引力,入口才知「骨不可以貌相」,甜酸並重,肉質既鮮又嫩

酸菜魚,煎過的魚肉仍保持細嫩,底湯酸中帶辣又有麻香,還有陣陣回鮮,層次感複雜又豐富

是個三失的水煮牛肉,沒有麻、香、辣三種主要的靈魂,牛肉又經過梳打粉的洗禮,幸而有薯粉可補救我的心靈

炒刀削麵爽口有嚼勁,好讚的是一點都不油膩

一般的家常餅應有香蔥作饀,它只有單純的餅皮,大家異口同聲說好一般,我也無謂浪費僅餘的位置

飽滿的白菜餃其餃皮比一般京式的薄,咬下充足肉汁

韮菜蛋餃

拔絲蘋果、香蕉吃得多,來個士多啤梨,黃金幼細的糖絲,做到絲絲入扣,香甜的焦糖與士多啤梨的微酸來個平衡,難怪是每枱客人必叫的甜品

吃過團年飯後,祝大家羊年喜喜羊羊

20 則留言:

  1. 3月約左朋友去食,睇左你介紹,可以知道邊d叫,邊d唔叫 ^^
    拔絲士多啤梨我一定試

    回覆刪除
    回覆
    1. 千祈唔好叫水煮魚丫
      我見好多人叫牛肋骨,我估應該唔錯
      個士多啤梨就一定要啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 個士多啤梨我覺得好似冰糖葫蘆咁,好好食架

      刪除
  3. the strawberry dish is very pretty

    回覆刪除
  4. 佢d菜式表現咁極端o既 ^_^"
    不過環境真係好得呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D野有好有唔好,不過都算食得過

      刪除
  5. 個拔絲士多啤梨好吸睛呀!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 環境唔錯,係香港好少見,不過就坐得迫D

      刪除
  7. 個拔絲土多啤梨賣相好靚呀
    至怕 d 舖頭用梳打粉醃肉, 勁難食

    回覆刪除
    回覆
    1. 個士多啤梨好睇又好食
      我覺得好多時都係牛肉醃得犀利,好難搵到一間好食

      刪除
  8. Oli:
    ~依啲係咪叫做京菜呀?? 啲刀削麵,土豆絲,酸菜魚.....真係好少見. 但我會覺得好好食!! 因為好多都夠辣咁. 而且, 依啲菜式, 唔係成日有得食, 好有新鮮感. 由其是最後個一絲絲拔絲士多啤梨
    ~依間鋪頭, 都係用特式吸引人, 連部電梯都與別不同.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算京菜既,不過佢又撈左D川菜,所以有D辣味的菜
      妳個邊多數係廣東菜,好少京菜食?

      刪除
  9. 咩都假, 一班人嘻嘻哈哈團年就最開心. :)

    回覆刪除