2015年2月9日 星期一

媽媽好

111(星期日)


約了幾位團友來個BBQ茶敘,當我去到朗平時,才收到通知有人病倒要取消

在徬惶之際,醒起住附近的媽媽,立即call佢去出來食飯

其實有點心內疚,好多時當媽媽作後備,但佢都一點唔介意,每次見到我都好開心tim

今次她帶我來嘉湖閣,她搬了後還是第一次來食飯

自選家庭套餐,星期六、日$438,平日仲抵,只是$388

是日老火湯

鮑片鵝掌煲-鮑片鵝掌烄得極稔又入味,只係芡汁太多了

老豆極力推介的滑蛋炒蝦仁,是炒得不錯,蛋夠滑、蝦夠爽,但味道就鹹了些,不過我同老豆講,我會炒得好過佢

我例必叫的生炒骨,甜酸味夠中,但排骨有陣油溢味,是否用千年油來咋?

啫啫芥蘭煲已去掉老硬的部份,淨下來的是爽嫩的根莖,翠綠的綠葉

另加了一個糯米飯,雖然是蒸不是生炒,不會預期是飯粒爽身咬口,但出來的效果又不會太稔,還帶了軟糯口感

飯後奉送紅豆沙,大大粒香甜又起沙,水準高於很多糖水舖

嘉湖閣的食評不是這篇blog的重點,其實是想寫我媽媽,我保證世上佢係最錫我的人

我以前對她又驚又怕,在我細個時她管教很嚴,我的學生時代就只有返學與放學,到了出來做事,就稍為放寬了一點,但仍好像灰姑娘準時回家

當結左婚後,就大大改變,我像放了監一樣,不過由那刻開始,才知道媽媽對我最好。她每每都會做我的back up,使我無後顧之憂.....世上只有媽媽好

27 則留言:

  1. 對呀! 我也有同感,只有母親才會無條件愛護兒女。

    最幸福的是Oli也是孝順女,現在和以後也可以繼續好好照顧和親近媽媽呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否忘掉父親也會無條件愛護兒女

      刪除
    2. 海豚兒:其實我好不孝㗎,成日顧住自己玩,好多時都忽略佢呢-_-#
      另一位blog友:冇話做父親唔好,我相信他都愛護兒女嘅,但一家唔知一家事,相信局外人好難來評論自己父/母好唔好,真係要親身感受到才知

      刪除
    3. 冇咩可比起母愛偉大所以每個星期日我都屬於我媽媽前的btw我勁想知匿名人仕是否世伯haha~

      刪除
    4. 匿名朋友:這絶對是自己的個人感受, 當然不能代表其他人咯! :)

      Oli: 咁咪多D同佢哋見下面囉! 豈碼唔好比機會自己後悔。我都覺得父母年紀越大,越希望見到自己多D。

      Maggie: 哈哈!妳太可愛鬼馬啦!

      刪除
    5. Maggie:我段估都唔係我老豆既,但有二五就好難講
      海豚兒:哈哈,盡量抽多D時間啦

      刪除
  2. 人大左, 加上結婚後特別覺得媽媽既好呀!!
    個蒸籠公仔好搞鬼呢~

    回覆刪除
  3. 以後多D同媽媽食下飯,佢一定好開心。

    回覆刪除
  4. oli會咁諗, 伯友知道已經好開心了, 希望以後MC都識咁諗啊

    回覆刪除
  5. 衰女包...比人飛先搵呀媽,多D陪兩老食飯啦

    回覆刪除
  6. 我已經係“子欲養兒親不在”,好懷念佢哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想世伯伯友都知道妳對他們好,佢地都希望妳繼續過得開開心心

      刪除
  7. Oli:
    ~你突然間, 好感觸!! 其實到而家發覺都唔遲, 有時間就同父母食飯, 打下電話傾計啦!! 不過, 聽你講, 你父母而家年紀大咗, 喜歡周處去, 其實都好, 起碼你父母係識放手, 懂比空間你, 大家享受大家應有嘅時間. 其實, 你父母算開通啦!
    ~無論咩理由都好, 我相信你同媽媽食飯, 大家個感覺都係開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實都唔係突然既,我好多時都覺得,不過我時間真係有限(其實係藉口):p
      佢地都鐘意周圍去,都唔駛我心既
      有時諗可能少見仲好,少見仲會珍惜見面時間

      刪除
  8. 父母真是我們的back up,有時間要多陪。

    回覆刪除
  9. 父母對子女嗰種無條件嘅愛真係無人能及, 佢哋唔會介意仔女係咪當佢哋係後備, 只要仔女搵佢地就好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得岩,其實佢地真係唔介意,只要對住我地就開心

      刪除
  10. 回覆
    1. 伯母管教法先嚴後漸鬆,棒!

      刪除
    2. 糯米飯簡真係我至愛,每次見到餐牌有都要食佢
      我依家諗番,其實都唔算嚴啦,如果佢嚴的話,我依家已係公司做到好高級啦,wahaha....

      刪除