2015年3月13日 星期五

追韓風

又是一年兩度的結婚周年旅行,估下我去邊度??

Oh....錯了,不是返「鄉下」,而是係去追「韓」風

近年韓流不斷襲港,就算連最hit的「星星」也我沒有真正的睇過,去到當地有明星行過我身邊也不知是誰

去到當然不會追星啦,只期待食食食、買買買

各位5日後見啦  
 

睇到契B呢咁樣既眼神,真係唔捨得走

 早幾日仲唔C服,真係嚇C我,好彩依家冇乜事咋


B一直坐住個喼,好似唔俾我去咁:p


個喼好舒服咩?

呢幾日又要勞煩婆婆同姨姨,你地記住唔好打咬啦

37 則留言:

  1. 玩得開心啲,第一張相,契B眼仔碌碌好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 影左好多相,呢張先叫做清楚D咋

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實真係多謝佢地,山遠水長都入黎幫我照顧兩B

      刪除
  3. 點解我覺得契B影相嘅神情有D似Oli嘅呢!:)

    我一套韓劇都未睇過,比我都係鍾意食和買多好多。

    結婚週年快樂,玩得開心D啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係我個仔更似我啦,哈哈
      今次真係食左好多,買左就唔算係好多者
      多謝妳^^

      刪除
  4. i can't go trip
    no one takes care of my cats

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵cat sitter得唔得呀?
      呢個係我相熟義工的朋友,佢都係義工黎的
      https://www.facebook.com/pages/%E8%B2%93%E4%BF%9D%E5%A7%86-The-Cat-Sitter/627656754023653

      刪除
  5. 契B精神返就好喇...第一張影得好靚呀!
    見到佢地咁真係唔捨得去旅行呢~
    玩得開心D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢冇事,我才玩得安心咋
      如果去4、5日都OK既,去得長就真係好掛住佢地呢
      多謝^^

      刪除
  6. 我成日唸如果可以帶埋貓地去旅行就可以多好多外遊機會..haha
    玩得開心d, 喪d!!!等睇你d靚相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係就好啦,不過咪好似帶埋個小朋友去咁囉,唔太free喎
      多謝晒^^

      刪除
  7. 養貓人最頭痛的事,莫過於此,好彩我也有放心交帶的人可照顧Bill Miu

    回覆刪除
    回覆
    1. 有信得過的人照顧,玩都玩得安心D

      刪除
  8. 帶住貓毛去旅行可以醫治思貓病, 細B專登留幾條毛係你個喼度.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止個喼,我D衫都帶了不少細B毛去旅行呢

      刪除
  9. 佢哋想妳帶埋佢哋一齊去旅行呀,哈哈!
    Enjoy ~

    回覆刪除
  10. 契B太可愛啦!祝你們旅程愉快!

    回覆刪除
  11. 契B好乖唔要妳哋擔心,玩得開心D呀happy anniversary

    回覆刪除
  12. 哈哈,雖然佢地好似唔捨得你地,都要玩得開心D呀

    回覆刪除
  13. 我好成十年冇去韓國啦!!!
    玩得開心D, 期待妳的旅記~~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對上一次我都係十幾年前去啦,依家唔同晒lu
      多謝妳,遊記...唔知有冇心機寫呢:p

      刪除
  14. 點捨得契B呀!~
    要買多D貓地手信至得.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,冇野岩佢地,冇買到俾佢地:p

      刪除
  15. 回覆
    1. 擺酒一次、註冊一次,所以一年2次周年紀去慶祝

      刪除
  16. 等睇遊記!XD

    haitang

    回覆刪除