2014年11月20日 星期四

細B生日快樂

細B你今日入室一年啦,我地就當你今日生日



當初毫無心理準備之下接左你返來,那個景象還很深刻在我腦海中

返到屋企第二日你就病倒,當時只相處了兩日,但由接你個一刻開始已係我仔,你有事我都好擔心,最後醫左一個月才康復

之後又生蟲、又屙血尿道炎,知唔知你每次有時好令到我地擔心架
在這一年裡除了身型外,其實你行為也變左了好多,唔會再偷野食、咬膠袋

不過就鐘意咬人,又成日同契B打交

每次鬧你就扮可憐樣,搞到我心軟晒,最後唔捨得再鬧你



早幾日叫埋婆婆公公、EE姨丈一齊開個小型生日會

多謝婆婆、EE利是


個蛋糕你有份睇、冇份食,hehe



乖仔生日快樂,只要你健健康康,我唔介意你繼續百厭



38 則留言:

  1. 細B越大越靚仔呀! 契B好似又大隻左喎?!
    祝契B細B都健健康康! 開開心心! 相親相愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哈碌媽^_^
      其實兩B真身係slim咗,可以佢地兩個成日追逐跑來跑去有關:p

      刪除
  2. 咁快一年啦!真係唔經唔覺!佢真係比初來報到時肥左好鬼多, 頭仔都圓晒!祝細B生日快樂, 健健康康!佢對眼真係好鬼可憐!!!!天生做錯事都唔會比人鬧既樣!hahaha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Mary姐姐^^
      時間真係過得快,眨下眼就一年啦,我希望同兩B過廿個年頭的生日
      細B好為食架,所以越來越肥,下星期body check我驚醫生叫佢減肥呢

      刪除
  3. 細B生日快樂,最緊要健健康康呢!

    佢眼神好殺食,同佢對望嘅話,就算想鬧佢都一定心軟!

    妳哋大魚大肉,咁嗰晚有無開個特色罐罐同佢賀壽呀? ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝海豚兒姐姐^^
      佢成日扮可憐樣,搞到我唔捨得鬧,不過有時佢百厭都好激氣架

      刪除
  4. 細B happy birthday~祝你身體健康,快樂生活

    回覆刪除
  5. 細B好幸福呀, 遇到一個咁錫您o既爸爸媽媽!
    記得要健康生性呀~~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Yan EE^^
      有時養寵物都好講緣份呢

      刪除
  6. 細B生日快樂,貓體健康(^ з^)

    回覆刪除
  7. 細B生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  8. 咬人的細B, 希望你愈大愈聽話聽教, 身體健康.

    回覆刪除
  9. 細B,生日快樂,最緊要身體健康,唔好要爹娘擔心,爹娘個荷包又唔會出血,哈哈

    回覆刪除
  10. 細b~ 生日快樂, 健健康康, 日日都咁開心, 不過......唔好同契b打交啦, 咬人就冇所謂 wakakakakka~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咬人就冇所謂...=_=...
      btw,多謝魚魚姐姐^^

      刪除
  11. 有你地錫.....一定健健康康,快快樂樂

    回覆刪除
  12. Oli:
    ~細B生日快樂, 健健康康!!
    ~你依家啲廚具, 全是le creuset 啦!!
    ~also 我覺你好識煮餸呀!! 樣樣都好得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vicky姐姐^^
      我D KT廚具幾乎俾晒人了,只剩番一成留念:p
      我煮個D只係簡單野,冇難度架

      刪除
  13. 細b happy bd~~~越大越靚仔...........繼續活躍!

    回覆刪除
  14. 細B生日快樂~爸爸媽媽哥哥鍚晒你~呵

    回覆刪除
  15. 祝細B契B都健康快樂。。。開心平安,個個都錫唒你^^

    回覆刪除
  16. 話咁快就一年了,我仲記得佢岩岩入屋
    同埋第一次見我地既趣事,我妹最中意都係佢
    成日提住佢,話要見到佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我之前成日都問家姐有冇細B既相可以俾我睇下
      咁快就已經大個左咁多啦,要一直肥肥白白又健康呀^^

      刪除
    2. 有咩趣事呀?唔記得Tim
      Chloe妳下次返嚟,又過嚟同佢玩啦

      刪除