2014年11月17日 星期一

美式海鮮餐

1014(星期二)


又一個好姊妹生日,幸好她也是鐘意周圍搵食的人,已主動提議H8The Captain House


原來餐廳是主打美國新奧爾良菜色,並以海鮮做賣點,所以不是只有漢堡包薯條這些「傳統」美式食物

我對美式大大份的食物情有獨鐘,餐牌上每款菜式也對胃口

落單後侍應姐姐不是送上菜式,而是每人一條圍裙,怕我們弄髒衣服


先來Cajun fries,什麼是Cajun?原來是新奧爾良特有的香料,帶點辛辣及蒜香。薯條是大人細佬都歡喜之物,再將Cajun粉灑在薯條上,更令人無法抗佢


焗薯皮有芝士、煙肉、蕃茄及酸忌廉,這類人見人愛的材料,很快就我們掃光


煎蟹餅是侍應姐姐推介,切開一絲絲的蟹肉,沒有混上太多的醬汁作調味,雖未必是新鮮蟹肉,但每絲也保存鮮味

香蒜煮蜆,蜆肉飽滿大粒,湯汁鮮甜美味,點可以浪費這湯汁,隨附上的蒜蓉包用來點精華
 

一場來到,當然要個招牌的「The Captain's House」,有凍吃及熱食兩款,主角提議熱食;不同價錢也有不同數量、海鮮及醬料按自已的喜好任君選擇

先將海鮮放在膠袋裡,侍應姐姐不停將它搖晃,令Cajun醬汁均勻溶入海鮮裡


除了我們選擇的小龍蝦、虎蝦、長腳蟹、青口及扇貝外,還加有粟米、薯仔及香腸,雖然它主打海鮮,但原來覺最好食是粟米,每粒也注滿海鮮汁的精華

附加了$40這客蒜茸包來點這個海鮮汁,但這個汁太鹹太濃      
      
份量十足的 BBQ Rib,但其實只叫了half size,份量雖大,但肉質如乾柴般,同場姊妹誇獎我整得好過佢,真是多謝晒

這個黑松露意大利飯是我食過最難食的意大利飯,雖然很多餐廳都是用混入松露油,它是否用了平價貨,只覺得一股石油氣味,而飯身亦煮得很差

其實已十足飽,但點可以缺少生日甜品,選擇不多

最後選了cream bruleecrumble banana

Cream brulee的焦甜脆面太薄弱,幸好算是夠滑溜、蛋味亦濃

另外一個金寶香蕉,賣相一點不吸引,面層的金寶似是未焗透,還有一陣麵粉味,內裡的香蕉在焗時出大量水分,我也做過一次,還未拿捏得好

總結這間食評,似乎只有海鮮可接受,其他可放棄吧

32 則留言:

  1. 這兒的海鮮很吸引啊,至於其他就⋯⋯可以留肚食過第二樣^^"

    話時話,我上個星期食咗個好好味嘅apple butter sauce配pork back ribs時,都即刻諗起妳哋呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 浄係海鮮吸引囉,其他就麻麻囉
      好開心丫,諗起我地,如果妳係香港住就好啦

      刪除
  2. 最尾一幅個金寶想點呀,好肉酸
    都是粗薯最得人心

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔明,咁都可以拎俾客人食
      薯仔點整都咁好食,可况炸粗薯,真係食唔停口

      刪除
  3. 後面真係好失色喎!
    不過我真係好鍾意Cajun口味o既野, 好耐都冇食好味美國菜, 都有心思思去試先呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都超愛美國菜,搵日一齊去食囉,當然唔係呢間啦,哈哈

      刪除
  4. 搞到我都好想食埋一份 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi好耐冇見啦!
      美國菜妳個邊應該正D喎

      刪除
  5. 經常見到你 d 姊妹話你整嘅嘢食好食過餐廳喎, 幾時開返間私房菜, 等我哋去捧吓場吖 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好講笑啦,佢地冇要求先覺得我整得好食咋
      我想試妳手勢多D喎^_^

      刪除
    2. 你唔好反啦, 我連BB班都未入到, 點同你比 haha

      刪除
  6. Oli:
    ~我發覺你係好多時, 係閒日都會出去食晚飯. 你依班朋友, 都時常約下大家, 你依班朋友嘅模樣, 我都認得.
    ~依餐, 我覺係美國, 都未必食到, 頭盤啲薯仔系列, 我覺好好味, 而且盤海鮮, 真係全晚嘅亮點!! 但甜品,....我就覺馬馬

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳咁留意既,睇下同邊班朋友啦,呢一班就多數約平日
      反而係美國未必食到?香港都幾多美國菜,我好鐘意食架
      佢地D海鮮都OK,不過甜品就嘥quota囉

      刪除
  7. 全部都好岩我食呀!尤其個薯條,薯皮,蟹餅, 哎呀, 全部都想食呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同妳口味幾似喎,好鬼想同妳食飯啫,哈哈

      刪除
  8. 加多左貓貓狗狗D相啦!睇呢度:
    http://travelling-janejane.blogspot.hk/2014/11/blog-post_4.html

    回覆刪除
  9. 咁搞笑要著圍裙, 唔著會唔會, 不好意思呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔著都得,不過有得俾客人著,我地咪著嚟玩下囉

      刪除
  10. 最好食是粟米>..<咁都唔知係好事定壞事

    回覆刪除
  11. 三位靚女帶上圍巾影相,好別緻 !
    咁多食物,但妳們又唔會肥,真掂,好fit !

    回覆刪除