2014年11月14日 星期五

四姐穏奪亞軍

918(星期四)

去旅行連續食了兩個星期西餐,雖然毫不掛念中菜,不過返來不夠一星期已食了兩餐川菜

第一餐是百吃不厭的卧龍,第二餐是多年前食過的四姐


大約89年前川菜還未盛行,食過她的涼麵,真是念念不忘;她當時還在灣仔舊樓樓上舖,現已搬了銅鑼商廈

事隔多年價錢當然提高不少,現在每位$300,好像點心紙般,有涼菜、熱菜,以人數計算來厘定有多少碟

我們一行有8人,可以叫5款涼菜及8款熱菜

涼菜先來四川涼麵,是好期待的一碟。吃落第一口...點解是酸的,完全是兩回事

夫妻肺片味道可算合格,但點解會有雞腎的?

蒜泥白肉看不見有蒜泥,肉質也不夠爽口,與普通豬肉分別不大

虎皮尖椒是最奇怪,味道是甜的,如果這是燈籠椒還可以接受,但應是辣到跳起的虎皮椒,莫非四姐擔心客人吃不到?

普普通通的蒜茸肚絲


水煮魚不辣不麻不香,Maggia及劉總打趣的說是否是百佳急凍的魚柳;而我鐘意的薯粉,似是半溶的,又不夠QQ煙韌

水煮牛肉辣油底與水煮魚同一出徹

泡椒肥腸一碟橙彤彤的,似是加了辣味的茄汁;肥腸又唔夠臭

黃燘雞瘦得可憐

辣子田雞乾巴巴的,也是不辣不香

鍋巴魷魚冇味的醬汁,勝在鍋巴夠香脆

酸菜魚是全晚最出色的一樣,但魚也逃不過是急凍魚柳

奉送的清炒油墨菜,炒得有點燶燶味

四姐已不復當年勇,味道比以前差好遠唉

最難食四菜的冠軍是四娘,而四姐應可穩奪亞軍了

27 則留言:

  1. 原來係呢個亞軍...咁真係浪費quota兼失望喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係包尾亞軍,真係唔多掂,嘥了我緊有的quota,又嘥埋錢tim ><

      刪除
  2. 肥腸唔夠臭,咁咪無咗靈魂、精髓囉!

    四姐呢個名令我諗起"馬姐"嘅稱呼。:D

    回覆刪除
  3. 呢次都真經典好彩後尾有甜品填肚haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個晚食左甜品先滿足,我地下次搵間好再辣過

      刪除
  4. 越嚟越覺得奇怪, 樣樣都唔掂點會 "穩奪亞軍", 原來由尾數上嚟 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係包尾亞軍,哈哈,我希望唔好再黎多間季軍啦:p

      刪除
  5. 你毫不掛念中菜, 但係掛住辣嘢呢!!之後又去左邊度食甜品呀?HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. umum....都OK掛住辣野既,不過我真係鐘意食西菜多呢
      之後去左HD食雪糕囉

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,都係架,終於佢冇冠軍四姑娘咁叻

      刪除
  7. 不辣不麻不香.....又真係好難食哩...!! OUT

    回覆刪除
  8. Oli:
    ~入三甲, 即係"四姐"都唔錯渦!!
    ~見到又辣又酸, 我流喉水呢!! 泡椒肥腸----我會食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係包尾三甲呢><
      呢間野一D都唔好食架

      刪除
  9. 多謝介紹, 可以不去了!! ^^

    回覆刪除
  10. 肥腸唔夠臭,哈哈,我C鬼99 以前常說大腸唔壓唔好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳個99講得岩喎,唔壓唔好食,哈哈
      妳食唔食架?

      刪除
  11. 亞軍!!!!!! 我以前係好既...點知係包尾數上

    回覆刪除