2014年12月17日 星期三

雪糕派對

1211(星期四)


臨近聖誕又是忙於開party的時候,今個聖誕第一個party就是「哈根大師」,真是未出發先興奮


在場除了有新產品介紹外,還有聖誕佈置,彌漫著節日氣氛




是日一大班志同道合的朋友,好不熱鬧

現場還有即影即有服務,給各人留位開心時刻

先送上新出品濃香牛奶雪糕,一貫HD的品質,幼滑醇香濃,而且牛奶味極為突出,原來嚴選歐洲優質牛奶,非一般的本地乳製品,難怪特別奶香突出

來到謀殺相機時刻,公關小姐為我們介召幾款佳節限定甜品

還有三款冬日特飲

璀璨冬日-香蕉被香脆焦糖包著,配上雪糕、brownie、棉花糖,簡直是天衣無縫組合

聖誕狂想曲-焦糖香橙佛羅倫斯,焦糖香橙及碎杏仁組成,一個很特別的組合,令人印象難忙

飄雪聖誕夢-將牛奶雪糕砌出可愛的小雪人,真是捨不得吃掉它,還伴上香甜滑溜的creme brulee及士多啤梨雪糕

佳節獻禮-四塊香脆的曲奇,一打開是甜美的牛奶雪糕,帶來驚喜萬分效果


特飲中試了士多啤梨特飲,濃郁豐富、奶香十足



聖誕再至,HD又推出兩款雪糕蛋糕

充滿夢幻的「冬日小屋」,舖滿士多啤梨及藍苺,立即希望自己頓成小矮人,置身其中

純潔的「雪白聖誕」上有小屋仔、聖誕老人及聖誕裝飾來配襯,勾起兒時聖誕卡通的晝面

每到嚴冬HD必定推出雪糕火鍋,是經典之作,外賣紅色及紫色的火鍋爐,充滿聖誕色彩時,也加添浪漫氣氛,還有petite set size,適合一對戀人過一個暖笠笠的聖誕

今年還有與Chocolate Rain來個crossover,真係好吸引,恨不得馬上帶回家,是普天同慶的聖誕與好友供享倍感溫暖

雖然不可帶回家,但可立即堂食冬日限定朱古力火鍋,一共有32球雪糕,加上生果、棉花糖及brownie,腎上腺立即抗奮起來


中間還有兩個可愛小雪人

下面有著粒粒香脆果仁,真是倍感誘惑

其間有還問答遊戲、抽獎環節,我也幸運地有張Coupon,真是滿載而歸

23 則留言:

  1. HD party好開心喎! 古古力火煱上面既雪人係綿花糖黎架? 好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日真係食左好多雪糕,真在超開心
      個雪人係餅黎,硬硬地架

      刪除
  2. 好開心有妳地一齊陪我, 下年都要一齊再參加! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好激呀呢世女都未試過一次食咁多雪糕haha多謝Yan邀請

      刪除
    2. 多謝妳丫,真係好滿足的一冕

      刪除
  3. 回覆
    1. 係丫,一次可以食咁多雪糕甜品,超開心

      刪除
  4. 我呢度又濕又凍, 睇埋呢度啲雪糕, 真係要沖番杯熱朱古力飲吓先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 凍都可以食雪糕,好刺激架,hehe
      不過天氣凍飲杯熱朱古力又真係幾舒服

      刪除
  5. 我未食過雪糕做料嘅古古力火煱,舊雪糕球成個放入口咪好凍囉! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次妳冬天返黎啦,我地一齊去食::
      個雪糕球細細粒,一啖一球,入口唔會好凍咋

      刪除
  6. 好想試個朱古力火窩,有得現買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現成有架,不過唔係堂食個果窩囉,係紫色、紅色個果,或者chocolate rain的特別版

      刪除
  7. 以前好鍾意喺冬天食雪糕, 感覺好過癮, e+ 年紀大咗, 頂唔順 lu XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一年四季都可以食雪糕架,雖然我年紀都大:p

      刪除
  8. Oli:
    ~如果我係香港, 我實痴住你,去依一個雪糕活動
    ~香港嘅Haagen-dazs 真係好多元化. 你每張所影嘅相, 我見到都好興奮!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳幾返黎啫,我地一齊去掃甜品、雪糕

      刪除
  9. 我都好想食,但係我肥左唔敢食住喇!

    回覆刪除
  10. 嘩.....睇又食得...!! 可惜無我份食....!! 嗚嗚

    回覆刪除