2014年12月22日 星期一

鹹甜共冶一爐

1217(星期三)


知道HeSheEat在銅纙灣開了分店,除了有甜品外,還有鹹食,於是聯合幾位師奶仔來個鹹甜聚


新店就在銅鑼灣地帶樓上,地鐵站一出就到,極為方便,而且鹹甜共冶一爐,不用我們之後再搵其他填飽甜胃

旺角店較以型格為主,新店完全不同主格,較為年青、簡單風格,很配合這個商場主題,很讚的是燈光夠光猛影相一流

暖暖冬日先來一杯泡沫朱古力是最好不過,感覺軟綿輕輕,朱古力濃郁、味道甜美細膩

來不及分了,大家用飲管啜個痛快,為免容不下接緊而來的美食,唯有放棄來多一杯

熱飲後換個刺激,就是冰凍的綠茶柚子沙冰,原來綠茶與柚子份外的合拍,兩者混合後雖減少了原有的味道,但飲落清新怡人,而立即透心涼

軟殼蟹、西柚、腰果及杏脯橙醬沙律,第一次食到爆膏兼而很鮮味的軟殼蟹,附有西柚肉及橙醬,入口清爽自然,所以吃完炸蟹後也不覺油膩

蟹外層可清晰看見一粒粒白色的,原來是用米磨做成炸醬,難怪外層炸到又薄又香

帶子青蘋果焦糖合桃配蜜糖芥末醬,我本身很喜歡這個組合,味道也討好,但先吃了精彩的軟殼蟹沙律,這個自然就會比下去

有肉腸、煙肉、薯仔沙律、BB菠菜、大蘑菇、粟米餅、牛油果茸、慢煮蕃茄及炒蛋的豐富All Day Breakfast,滿足各人所愛。其中我欣賞切開爆汁的慢煮蕃茄,及咬落脆香的粟米餅;而其次是牛油果茸做到入口香滑、大蘑菇厚肉多汁


帶子、西洋菜及枝豆意大利飯是中西日的糅合,青翠的綠色原來是將西洋菜打成茸加入意大利飯,味道非常特別

大家不怕食到滿口烏咀的魷魚墨魚汁意粉,加了少少辣椒來點綴,更令這個充滿鮮味的意粉,帶來新鮮刺激;另外,讚一讚師傳的用心,魷魚不是敷衍灼熟,是經過慢燒的,魷魚更為鮮香

看見其他客人的炸粗薯條,大家也一致通過認為也可以幹掉它。新鮮炸起當然金黃香脆,沒有人能可抗拒

再點了微酸又帶芝士香的aioli醬,真是難忍得停下來

炸韓式雞翼,這個雞翼size比一般的大,薄薄的炸漿下是又嫩又多汁的雞肉,很滋味。不過附上的醬汁似泰式雞醬多過韓式辣醬

鹹胃食夠了,輪到甜胃未填滿,Hesheeat的甜品水準高是眾所佳知,當然不負眾望啦

綠茶心太軟是暫時食過最好食的,遠勝洲際的巨型綠茶心太軟

流出澎湃的深綠色茶漿,大家立即嘩然,濃郁味帶回甘,閉上眼像似帶進到京都宇治綠茶故鄉。配上清新的豆腐雪糕,真是回味再回味

綠茶紅豆窩夫也不遜色,窩夫也同樣有綠茶味的甘濃,肉質外脆內鬆化,配上焦糖岩鹽糖醬效果特別,不過我還是愛普通的糖漿或是小倉紅豆

層次豐富的柚子香橙凍,甜酸並重,但有了其他甜品作比較下,還先將棄置它一旁

見到焗得高高蘋果金寶疏乎里都為之喝采,面頭灑上金寶,內藏蘋果肉,附了蘋果的重量,還可以升得高高,真很好考師傅功力。除了特別「高人之處」 外,入口豐有蛋香及好實在的,不似一般的一陣輕風吹過的感覺

大家似乎意猶未盡,再來多客焦糖日式芝士蛋糕也容得下。喜歡它的芝士泡沫,入口輕型綿綿、似有還無,但又嚐到芝士的存在,那種感覺很矛盾,難以筆墨來形容,還是大家親身去試吧!

莫睇少我們這四個小女人,可以吃掉了76甜。大家又吃得開心又盡興,希望快快又有新一局

20 則留言:

  1. 好豐富嘅一餐! 我鍾意幅"四美圖",仲甜過杯古古力呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分滿足的一晚,尤其是杯熱朱古力,分甘同味特別開心

      刪除
  2. "希望快快又有新一局" -> 要靠你再主持大局喇! 雖然第一次見車媽媽, 但都一見如故, 好開心呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. Me too ar食係好友的最佳橋樑

      刪除
    2. yeah yeah!我地大家都食得辣,不如搞個辣局啦,hehe

      刪除
  3. 我哋D老公睇到會否休咗我哋呢甘咁大食

    回覆刪除
  4. 睇到流哂口水, 好想去食啊!!!!

    回覆刪除
  5. 焗得高高蘋果金寶疏乎里....嘩, 真係好得呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少見咁高的疏乎里,大家一到見又開心又尖叫

      刪除
  6. 喂正呀!!原來cwb開左分店, 咁真方便好多啦!!等我weekend就去先!!!><我唔知佢地有咸野食, 以為剩係得甜品, 正!!!can't wait!!!!我要食軟殼蟹!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 快D去食啦!
      我都估唔到佢D鹹食好有水準,甜品更係唔駛講

      刪除
  7. Oli:
    ~你哋四個一杯泡沫朱古力, 感覺好似讀書時嘅感覺!! 哈哈~
    ~鹽甜都有, 我會鐘意啲, 因為一個地方攪掂晒, 唔洗食完又轉場嗎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係Hebi提議,個感覺真係好正
      好少一個地方鹹甜都咁正,唔駛煩食完晚飯,搵地方食飯後甜品

      刪除